به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبرداد:
سبز تصریح کرد: این خانواده های فرهیخته و ایثارگر در لحظاتی سخت وجانکاه با تصمیمی درست و انسانی به هموطنانشان حیاتی دوباره بخشیدند.
خبردنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از یازدهمین مورد اهداء عضو کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبردنا،  غلامعباس سبز در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مرحوم محمد کشاورزی، پرستار ۴۰ ساله اهل نورآباد ممسنی در سانحه ای رانندگی دچار ضربه و خونریزی های وسیع مغزی و در پی آن مرگ‌مغزی شد که با بزرگ منشی خانواده های کشاورزی و زمان پور، همچون زمان فعالیت کاریش به هموطنانش جانی دوباره بخشید.

سبز تصریح کرد: این خانواده های فرهیخته و ایثارگر در لحظاتی سخت وجانکاه با تصمیمی درست و انسانی به هموطنانشان حیاتی دوباره بخشیدند.

همچنین مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی گفت: متاسفانه این پرستار ۴۰ ساله  در تاریخ ۲۷ مرداد ماه ۹۸ بر اثر سانحه رانندگی دچار ضربه مغزی شده و به کما رفته بود و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری شد.

سینا سعیدی افزود: بعد از تایید مرگ مغزی این مرحوم تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز در ساعت شش صبح سه شنبه ۲۹ مرداد ماه ۹۸ در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، عمل برداشت عضو را انجام دادند تا با اهداء آنها به نیازمندان زندگی دوباره بخشیده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: