به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

خبردنا – اکبر نعیمی: درحالی که تا یازدهمین دوره از انتخابات خانه ملت تنها 187 روز دیگر وقت باقیست اما تحرکات انتخاباتی از سوی فعالان سیاسی و برخی کاندیداتورهای انتخاباتی بیش از یکسال می باشد در استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه در 2 حوزه انتخابیه بویراحمد و گچساران به شکل متفاوت تری از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شروع شده است.

متاسفانه اخبار دریافتی نشان می دهد که برخی فعالیت های انتخاباتی و نشست های مرتبط با این موضوع مهم سیاسی رنگ و بوی جدیدی در این 2 حوزه انتخابیه و البته بیشتر در حوزه انتخابیه گچساران به خود گرفته است.

براساس این اخبار که امید می رود این اخبار حقیقت نداشته باشد نشست هایی از سوی برخی مدیران استانی و شهرستانی با رقبای نمایندگان کنونی در مجلس یازدهم شورای اسلامی خاصه با رقبای " غلامرضا تاج گردون " نماینده مجالس نهم و دهم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار شده و یا درحال برگزاری است.

تردد برخی از مدیران برای دیدار با مخالفان تاج گردون در باشت و گچساران

آنچه که از برخی محافل سیاسی شنیده می شود برخی از مدیران کل و عامل در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برای دیدار با رقبای سیاسی " تاج گردون " یا به باشت سفر می کنند یا به گچساران و بطور مرتب در حال تردد در محور یاسوج – بابامیدان – باشت – گچساران و بالعکس هستند.

آنچه که شنیده شده، بیشتر این نشست ها با " سیدقدرت الله حسینی پور بحرینی " نماینده دور هشتم حوزه انتخابیه گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شده و می شود.

" سید قدرت الله حسینی پور بحرینی " 64 ساله که این روزها فعالیت انتخاباتی خود و هوادارانش نسبت به سایر رقبای اصولگرای شان در گچساران و باشت برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی بیشتر شده در روز 24 اسفندماه 86 با اختلاف 700 رای و کسب 23 هزار و 64 رای از مجموع 82 هزار و 18 رای ماخوذه توانست " غلامرضا تاج گردون " نماینده کنونی این حوزه انتخابیه را شکست دهد.

البته " تاج گردون " پاسخ این شکست را در دور بعد انتخابات یعنی نهمین انتخابات خانه ملت این حوزه انتخابیه داد و " سیدقدرت الله " در آن انتخابات " رتبه سوم " را از آنِ خود کرد.

" سیدقدرت " این روزهای گچساران و باشت در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی بصراحت از " علی فولادی وندا " گزینه اصولگرای تُرک تبار حمایت نکرد و " تاج " گچساران و باشت در این انتخابات با کسب آرای بی سابقه 66 هزار و 799 رای از مجموع 84 هزار و 809 رای ماخوذه توانست دومین نماینده ایران در مجلس شورای اسلامی باشد که 75 درصد آرای حوزه انتخابیه خود را بخود اختصاص داده باشد.

بهرحال واجدین شرایط اخذ در هر مکان و منصبی که هستند می توانند با اختیار و آزادانه به هر کاندیدایی که دوست داشته باشند " رای " دهند و اجباری هم در این ارتباط وجود ندارد اما رفتارهای " دوگانه سوز " از ویژگی هایی نظیر " مردانگی " و " شرافت " به دور است.

متاسفانه براساس اخبار دریافتی، برخی از این " دوگانه سوزان " سیاسی، داعیه ارادت به " تاج گردون " را هم بشدت داشته و در محافل مختلف هم مدعی اند " تاج گردون " در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد تکرار ناشدنی است اما همین مدعیان " تاجی"، معاملات انتخاباتی پشت پرده خود را در شش ماه قبل از برگزاری انتخابات با رقبای " تاج " شروع کرده اند.

این نوشتار فقط برای " تاجِ ملت "، ستاره بی بدیل پُرافتخار کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به رشته تحریر درآمد تا بداند که باید مراقب " دوگانه سوزان سیاسی " باشد و تا دیرتر نشده تدبیری ویژه بیندیشد و " تو خود بخوان حدیث مفصل از این مُجمل ".


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
اگر واقعا خبر دنا انصاف به خرج بده این متن رو نشون میده
عملکرد جناب تاجگردون رو باید با دید انصاف و منطق بررسی کرد ،کسی شکی در عملکرد مثبت ایشون نداره چه تسهیلات گرفتن برای بازسازی دوباره محله سادات و چه راهسازی ورودی و خروجی های گچساران که الحق مثبت بوده
اما به جنبه های دیگر عملکرد ایشون نگاه کنیم ایشون از عوامل اصلی وضع فاجعه بار اقتصادی امروز جامعه هست چه حمایت های متعصابانه از دولت و چه کنار گذاشتن وظیفه اصلی خود که دفاع از مردم بود
استخدام های بی ضابطه ایشون در ادارات و سازمان ها خود گویای عملکرد فاجعه بار ایشون هست و در ضعف عملکرد تاجگردون همین بس که عامل اصلی استاندار شدن احمدی بودن با کارکرد افتضاحشون
در آخر باید گفت جناب نماینده محترم گچساران نماینده طیف پیمانکاران و متمولین هست نه عامه مردم و امیدوارم شاهد تغییر در رای مردم باشیم
ناشناس
|
France
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
0
تاج ملت چیه مرد حسابی؟؟ درست نیست
اینا باید نوکر مردم باشن این ادبیات درست نیست
نام:
ایمیل:
* نظر: