به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد در هر جایی که مسوولیت داشته است اجازه نداده که مدیران تخلف انتخاباتی داشته باشند.

" احد جمالی " در گفت و گو با خبردنا از یاسوج گفت: وزارت کشور یک نهاد حاکمیتی بوده و در زمان برگزاری انتخابات با هیچ مدیری تعارف نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه وزارت کشور با مدیران متخلف در قبل، حین و بعد از انتخابات بطور حتم با اقتدار برخورد می کند، اظهارداشت: از الان می گوئیم که در استان کهگیلویه و بویراحمد با هیچ مدیری که دچار تخلف انتخاباتی شود تعارفی نخواهیم داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کاندیداهای انتخابات هیچ فرقی برای ما ندارند و مدیران هم بدانند که وظیفه ما برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و در کمال امنیت کامل است.

مدیران بفکر جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی نباشند

جمالی با تاکید براینکه اگر مدیر یا مدیرانی بدنبال بی نظمی در ایام انتخابات باشند حتما براساس قانون با آنان برخورد می شود،خاطرنشان کرد: مدیران از الان بفکر جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی نباشند. 

وی گفت: مردم و کاندیداهای انتخاباتی باید در کمال امنیت و آرامش در انتخابات حضوور گسترده و باشکوه داشته و مدیران باید بدانند که حق جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی را هم براساس قانون ندارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی با استفاده از موقعیت شغلی و امکانات دولتی جُرم محسوب شده و وزارت کشور براساس قانون با مدیر یا مدیران متخلف برخورد قانونی می کند.

مردم اگر تخلف انتخاباتی مستند از مدیران دیدند به ما گزارش دهند

جمالی گفت: مردم اگر تخلف انتخاباتی مستند از مدیران دیدند به ما گزارش دهند و مطمئن باشند وزارت کشور براساس قانون برخورد خود را خواهد کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر: