به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
همزمان با آخرین روز از هفته دولت صورت گرفت:
وی بیان کرد: پروژه‌های اقتصادی شامل ۲ طرح پرورش شترمرغ ۳۰۰ قطعه ای، یک طرح پرورش بلدرچین و بهره برداری آبیاری نوین زمین‌های کشاورزی است.
خبردنا: در آخرین روز از هفته دولت ۳۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری روز جمعه در این آیین با بیان اینکه از این تعداد ۳۰ پروژه عمرانی و چهار طرح اقتصادی است گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه های عمرانی ۳۲۰ و اقتصادی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

کلانتری مهمترین پروژه‌های عمرانی را شامل گازرسانی به ۲۶ روستای بخش قلعه رئیسی،کلنگ زنی باند اضطراری دهدشت، اصلاح و کاهش تلفات شهری و روستایی، اجرای طرح هادی روستایی، افتتاح سالن ورزشی و چمن مصنوعی روستای چنگلوا و آسفالت معابر شهری دهدشت اعلام کرد.

وی بیان کرد: پروژه‌های اقتصادی  شامل ۲ طرح پرورش شترمرغ ۳۰۰ قطعه ای، یک طرح پرورش بلدرچین و بهره برداری آبیاری نوین زمین‌های کشاورزی است.

کلانتری با اشاره به محرومیت شهرستان کهگیلویه بزرگ افزود: طرح های عمرانی خوبی در زمینه های مختلف در شهرستانهای کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: