به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
با حضور ماون اقتصادی استاندار:
گوهرگانی تصریح کرد: بخش عمده ای از طرح های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاحی بوده است.
خبردنا: ۶۴ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته گرامیداشت دولت در شهرستان چرام و با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و محلی در شهرستان چرام افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش "خبردنا" ، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این تعداد طرح اعم از عمرانی و اقتصادی را افزون بر ۲۸۱ میلیارد ریال عنوان کرد.

جعفر گوهرگانی تصریح کرد: میزان اشتغالزایی این تعداد طرح نیز حدود ۷۰ نفر است.

گوهرگانی یادآور شد: ۳۷ مورد از این طرح ها در حوزه اقتصادی بود که ۳۱ مورد افتتاحی و ۶ طرح نیز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان چرام در بخش های مختلف شامل آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی، مخابرات، ساخت مسکن برای معلولان و مددجویان بهزیستی، راه و برخی طرح های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی بوده است.

وی همچنین برخی از طرح های مهم افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در چرام را شامل ایستگاه برق ۱۳۲ کیلو ولت با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، تصفیه خانه آب شهر سرفاریاب با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و گاز رسانی به پنج روستای این شهرستان عنوان کرد.

گوهرگانی تصریح کرد: بخش عمده ای از طرح های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاحی بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۹۰ طرح عمرانی و اقتصادی اعم از افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال ۲۵۳ مورد افتتاحی بوده و ۳۷ طرح نیز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح افتتاحی و کلنگ زنی اعم از عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در کهگیلویه وبویراحمد را رقمی افزون بر ۶۰ هزار میلیارد ریال ذکر کرد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چرام نگین سبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
چرا استاندار محترم چرا در این هفته ی دولت جهت بازدید در حد چند ساعت به چرام اختصاص ندادند.
نام:
ایمیل:
* نظر: