به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
در خطبه های نماز جمعه عنوان شد:
وی گفت: منافقین می‌دانستند چه کسانی به درد این مردم می‌خورند لذا رجایی و باهنر که ستون‌های انقلاب بودند را هدف قرار دادند.
خبردنا: امام جمعه موقت گچساران گفت: عجیب است که نماینده مجلس همدست مفسدین است و همدست کسانی است که اقتصاد مملکت را به این روز کشانده اند

 به گزارش "خبردنا"، حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به جایگاه تقوا در زندگی بشریت،گفت: سرانجام دنیا از آن متقین است، سختی‌ها و مشکلات در دنیا فراوان است اما به حق بدانیم که عاقبت نیک از آن انسان‌های با تقوا است.

خطیب این جمعه گچساران گفت: اگر قرار باشد هر کسی هر کاری که بخواهد بکند امنیت را از دیگران سلب می‌کند؛ آن آزادی که برخی‌ها شعارش را دادند و جامعه ما در اثر این آزادی بی قید و شرط هرکسی هر جوری هم که می‌خواهد می‌پوشد و پا به عرصه شهر و خیابان می‌گذارد .

وی افزود:امر به معروف و نهی از منکر اگر ایجاد شد در جامعه هم کنترل ایجاد می‌شود و این افسار گسیختگی‌ها و این مسائل بی حجابی در جامعه که البته یکی از منکرها بی‌حجابی به این خاطر است، که گفته نشد و در مقابل منکر قدم عَلَم نکردیم.

خطیب جمعه این هفته گچساران با اشاره به سالروز شهادت شهیدان با هنر و رجایی گفت: منافقین می‌دانستند چه کسانی به درد این مردم می‌خورند لذا رجایی و باهنر که  ستون‌های انقلاب بودند را هدف قرار دادند.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: ای کاش مسوولان امروز جامعه  با الگو گرفتن از این بزرگواران به داد مردم و قشر فقیر و مستضعف می رسیدند، دوازدهم شهریور سالروز شهادت مرد مبارز و رهبر قیام مردم جنوب در تنگستان بوشهر علیه نیروها انگلیس،  رئیسعلی دلاوری است که چنین مردانی افتخار جامعه ایران اسلامی هستند،

وی با اشاره به نیرنگ‌های انگلیس خبیث افزود: چند مدت پیش نفتکش ما را توقیف کرد اما با واکنش فرزندان غیور سپاه اسلام مواجه شدند، امروز هم رئیسعلی دلواری‌ها در این مملکت زیاد است تا انگلیس‌ها جرات نکنند گوشه چشمی به این مملکت و انقلاب داشته باشند.

صفایی اظهار کرد: جشن عاطفه ها را در پیش داریم ،همه می تواند در حد توان از طریق کمک‌های مردمی در این جشن هم سهیم باشند و کمیته امداد را در این امر خیر یاری کنند.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: از قوه قضاییه تشکر داریم که با شدت و حدت با فساد مبارزه می‌کنند در رسانه‌ها مشاهده می‌شود که فلان پرونده چند هزار میلیاردی روی میز فلان قاضی است، بودجه این کشور مگر چقدر است که اینها چند هزار میلیارد ببرند چرا نظارت نیست؟ و چرا حساب و کتاب نیست؟ چرا در گذشته اینگونه نبود.

وی عنوان کرد: خواستار اجرای قانون و مبارزه با تبعیض و فساد هستیم، فساد از آن هرکسی از دانه درشت گرفته تا بقیه؛ مسوول یا غیرمسوول! عجیب است که نماینده مجلس همدست مفسدین است و همدست کسانی است که اقتصاد مملکت را به این روز کشانده اند، مجلس خانه ملت است و باید به فریاد ملت رسید نه اینکه نماینده مجلس را بگیرند و دست بند بزنند و به عنوان مفسد ببرند.

صفایی اظهارکرد: شنیده می‌شود عده‌ای بحث مذاکره پنهان را مطرح می‌کنند که خیانت است، خجالت باید بکشند کسانی که هنوز هم دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند،مقام معظم رهبری بیان دارند نه مذاکره خواهد شد و نه جنگ خواهد شد چرا گوش بعضی‌ها نباید بدهکار باشد در مذاکره با آمریکا ملت ما چه سودی بردند؟

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:این برجام چه سودی برای ملت ما داشته است و جز تحقیر و جز ذلت چه سودی به حال ملت داشت؟ این وضعیت اقتصادی و معیشت مردم؛با برجام قرار بود مشکلات مردم حل شود آیا حل شد؟برجام یکی از این مواردی بود که با آمریکا مذاکره کردید پس دست بردارید.

خطیب نماز جمعه گچساران گفت: مقام معظم رهبری راه برون رفت از این مشکلات را نشان دادند، حمایت و رونق از تولیدات و کالای ایرانی پس بیایید بروی جوانان ارزشمند کشور سرمایه گذاری کنید و خدا را قسم می‌دهیم که این مسئولین در خواب غفلت را بیدار کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: