به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم خردسالان هندبال فراز بام خاییز دهدشت را تبریک گفت. 
به گزارش خبردنا،  در پیام دکتر حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد چنین آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 

کسب مقام قهرمانی تیم خردسالان هندبال فراز بام خاییز دهدشت در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان کرمانشاه در رشته هندبال باعث خوشحالی مردم استان و همه ورزش دوستان به ویژه مردم شریف شهرستان کهگیلویه شد. 

ااین مقام و رتبه مهم ورزشی که با همت و تلاش چشمگیر ورزشکاران و حمایت خانواده های این عزیزان و‌ مربیان سختکوش و زحمت کش به دست آمد در حقیقت نتیجه خودباوری و همچنین تکیه بر استعدادها و ظرفیت های بومی و استانی است که باید قدردان این زحمات، رشادت ها و پیروزی ها بود.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات بازیکنان و کادر فنی و مربیان شایسته تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت،  این قهرمانی ارزشمند را به کادر فنی تیم، سرمربی خدوم و زحمت کش، جامعه ورزشی استان و مردم ورزش دوست شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همراه با سلامتی برای ورزشکاران و قهرمانان هم استانی به ویژه درخشش این تیم در میادین ملی و بین المللی  از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

گفتنی است طی دیداری که استاندار به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان با مربی و کادر فنی تیم فراز بام خاییز دهدشت داشتند ،استاندار خاطرنشان کردند که در فرصتی مناسب به صورت ویژه از اعضای تیم،کادر فنی و مربیان تجلیل خواهد شد. 

حسین کلانتری/استاندار  
نام:
ایمیل:
* نظر: