به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهمراه نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی با خانواده شهید بوارد در شهر دهدشت دیدار کردند.
به گزارش خبردنا، " دکتر حسین کلانتری " استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار که جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هم وی را همراهی می کردند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا از وظایف مهم و رسالتهای خطیر مسئولان است. 
استاندار، توجه به خانواده شهدا و دیدار با آنان را نعمتی بزرگ عنوان و افزود: این انقلاب و این مسئولیت ها مرهون خون شهدا و جانفشانی ها و از خودگذشتگی کسانی است که همه هستی خود را تقدیم این انقلاب و نظام کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در  جمع مسئولان و خانواده شهید بوارد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  و تبریک هفته دولت، اظهارداشت: امروزه نظام سلطه و صهیونیست با همراهی و همکاری مرتجعان منطقه ای و دلارهای سعودی سعی در از پای درآوردن انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دارند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، اما با همت و غیرت جوانان این مرز و بوم همچون دوران هشت سال دفاع مقدس و با درایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولتمردان ،هر روز شاهد پیشرفتها و موفقیت‌های عظیم هستیم.

کلانتری افزود: شهداء چراغ راه هدایت در جامعه هستند و با تداوم راه آنان می توان انقلاب را بیمه کرد. 

به گزارش خبردنا از یاسوج، شهید خیرالله بوارد متولد ۱۳۳۷ در شهر دهدشت است که در فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه در پیکار با دشمنان بعثی به شهادت رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: