به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
وی عنوان کرد: بانک‌ها نیز با کارگروه همکاری کنند و در جاهایی هم که بانک‌ها با چالش روبرو شوند ما به آنها کمک می‌کنیم.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به صورت مرتب اجرای مصوبات این کارگروه را رصد کند گفت: تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست که حتی یک روز هم اجرای مصوبات به تاخیر بیفتد.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مصوبات تنها 20 تا 30 درصد کار این کارگروه است و 70 تا 80 درصد کار اجرایی شدن مصوبات است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه کارگروه تسهیل باید پیگیر اجرای مصوبات این کارگروه باشد، افزود: دستگاه‌های مجری مصوبات و بازه زمانی اجرای آنها مشخص باشد و دبیرخانه باید به صورت مرتب اجرای مصوبات را رصد کند و تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست که حتی یک روز هم اجرای مصوبات به تاخیر بیفتد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مواردی که چندین دستگاه درگیر مشکلات یک طرح تولیدی هستند باید قبل از مطرح شدن آن در نشست کارگروه تسهیل، جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار و پیشنهادات کارشناسی شده وارد جلسه کارگروه تسهیل شود.

کلانتری با بیان اینکه هویت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این است که نگذارد طرح‌ها بخوابد و تصمیمات این کارگروه در راستای سرپا نگه داشتن واحد‌های تولیدی است، تأکید کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی بدانند که ما موظف هستیم واحد‌های تولیدی را سرپا نگه داریم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکینم.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست مصوبات را به جد دنبال کنند و عنوان کرد: بانک‌ها نیز با کارگروه همکاری کنند و در جاهایی هم که بانک‌ها با چالش روبرو شوند ما به آنها کمک می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: