به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم از صنف‌های مختلف برای رفع مشکلات خود به سپاه فتح مراجعه می‌کنند.
خبردنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات مردم سخاوتمندانه آماده همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم، گفت: سیاسیون اصولگرا و اصلاح طلب برای رفع مشکل معیشت و اشتغال مردم کنار هم باشند.

‌به گزارش "خبردنا"، سردار حمید خرمدل در نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: بدون شک سیاست‌زدگی آفتی برای توسعه و سد محکمی مقابل راهکارها برای رفع مشکل معیشت و اشتغال مردم بویژه نسل جوان است.

وی با اشاره به برگزاری نشست همدلی با حضور تمامی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در  بهمن ماه سال گذشته عنوان کرد: امیدوارم روز به روز تعامل و هماهنگی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای رفع مشکلات مردم و افزایش رفاه آنان بیشتر شود.

خرمدل خطاب به پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سپاه فتح در صورت نیاز دانشگاه در بخش‌های مختلف آمادگی همکاری سخاوتمندانه داریم و این موضوع را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باز کردن گرهی از مشکلات مردم را برای خود افتخار می‌دانیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم از صنف‌های مختلف برای رفع مشکلات خود به سپاه فتح مراجعه می‌کنند به گونه‌ای که چند مدت پیش حتی قصابان با مراجعه به این مجموعه خواستار رفع مشکل خود بودند.

خرمدل بیان کرد: ضروری است دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی برای پویایی فضای دانشجویی در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و با رعایت خطوط قرمز  عمل کرده تا خدای ناکرده شاهد هنجارشکنی نباشیم، همانگونه که در تمام دنیا کشورها یک چهارچوب و اصول مشخص دارند.

وی با اشاره به ارائه خدمات در کلینیک جراحی محدود سپاه فتح ادامه داد: این کلینک مجهز به 10 تختخواب بستری و جراحی، داندانپزشکی، آندوسکوپی، آزمایشگاه، سی.تی اسکن و ...است.

خرمدل خواستار همکاری و تعامل دانشگاه علوم پزشکی برای تامین پزشک متخصص شد و افزود: بدون شک در صورت تقویت این مرکز، باری از دوش دانشگاه علوم پزشکی برداشته می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: