به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
مهندس فیلی تاکیدکرد:‌
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که پنج کمپ اسکان اضطراری ویژه زلزله زدگان در این استان احداث شود.
به گزارش خبردنا از یاسوج،" عزیز فیلی " در نشست شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به زلزله خیز بودن استان انتظار می رود پنج کمپ اسکان اضطراری از سوی راه و شهرسازی  با همکاری مدیریت بحران استانداری در مناطق مختلف استان احداث شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مطالعات با هدف کاستن از آسیب پذیری مناطق شهری در مقابل زلزله، بالا بردن ضریب ایمنی فضاهای مورد استفاده شهروندان در مقابل زلزله و ایجاد سهولت و دسترسی مناسب جهت امداد و نجات در مواقع بحرانی در دو شهر یاسوج و دهدشت انجام می شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: مطالعه ریز پهنه بندی شهرهای دهدشت و گچساران در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نتایج کاربردی مطالعات ریز پهنه بندی شهر یاسوج را شهرداری یاسوج، سازمان نظام مهندسی و بنیاد مسکن در نشست های بعدی به این کارگروه ارائه دهند.

فیلی در ادامه با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر یاسوج، یادآورشد: کمیته ای متشکل از نماینده راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری، نماینده کمیسیون تجدیدنظر  ماده ۱۰۰، نماینده نظام مهندسی، شهرداری یاسوج، نماینده حقوقی استانداری و دبیرخانه شورای فنی تشکیل شده و پس از انجام تحقیقات میدانی و کارهای کارشناسی مشکلات را شناسایی و راهکارهای خود را جهت رفع این مسائل در این شورا ارائه دهند.

وی با اشاره به وضعیت پل شهرستان لنده خواستار ساماندهی این پل ارتباطی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: