به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
اصلاح طلبان بویراحمد و دنا برخلاف انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی این بار قصد دارند گزینه جدید و مستقلی را برای کاندیداتوری خانه یازدهم ملت به افکار عمومی معرفی کنند.
به گزارش خبردنا، " سید باقر موسوی جهان آباد " نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجالس پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی که این روزها " رهبری " جریان اصلاحات در این حوزه انتخابیه را به دست گرفته است با مشورت دوستان خود چهار گزینه را بر روی میز مذاکره اصلاح طلبان درحال بررسی دارد.

" اردوان ایزدپناه " فردی نام آشنا با پیشینه خانواده ای اصیل در دشتروم بویراحمد و از همراهان همیشگی " سیدباقر"، گزینه اول اصلاح طلبان برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این طیف خواهد بود.

" محمدعلی وکیلی " دومین گزینه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا، عضو هیئت رئیسه مجلس دهم شورای اسلامی از لیست فراکسیون امید تهران، روزنامه نگار،  نویسنده اثر مشهور " دلهره های 88 روی کاغذ کاهی "، سخنگوی ستاد انتخاباتی " شیخ حسن روحانی " در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و فعال سیاسی اصلاح طلب که قراراست این بار از زادگاه خود " نقاره خانه بویراحمد"، شانس خود را در صورت موافقت " سیدباقر موسوی جهان آباد " برای نمایندگی بویراحمد و دنا در خانه یازدهم ملت امتحان کند.

" قوام فروزان "، استاد مُسَلم حقوق، قاضی خوشنام، فعال سیاسی اصلاح طلب، زاده " پیچاب باشت "، همراه همیشگی" سیدباقر" و تابع خردجمعی نیز سومین گزینه اصلاح طلبان برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

البته " حاج قوام " با " محمدعلی وکیلی " وجه تشابهی دارد و آن هم تحصیل " هردونفر " در حوزه علمیه و باید منتظر ماند که آیا هردو از سوی " سیدباقر" و " یارانش" حذف می شوند و یا یکی از این دو  گزینه می تواند از گردونه " اصلاح طلبان " بیرون بیاید.

گزینه چهارم اصلاح طلبان بویراحمد و دنا که بررسیها برای معرفی احتمالی وی از سوی این جریان سیاسی ادامه دارد دارای پیشینه ای موفق در شهرستان بویراحمد خاصه شهر یاسوج است.

" محمد بهرامی " 46 ساله، دارای مدارک دانشگاهی دکتر و مهندس، خوشنام در مدیریت، استاد دانشگاه، جوان و پرتلاش، اهل معاشرت و ارتباط اجتماعی بالا و گزینه مورد علاقه جوانان.

" بهرامی"، زاده روستای " بلهزار یاسوج " و از هم طایفه ای های" حاج قوام فروزان" گزینه سوم اصلاح طلبان بویراحمد و دنا برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی است.

" محمد بهرامی " را در یاسوج با " اسم و فامیلی بطور همزمان می شناسند و هروقت نامی از فوتبال شهرداری یاسوج در دهه 80 می آید نام " محمد بهرامی " همزمان باهم در اذهان خطور می کند.

وی در دوران مدیریت شهری یاسوج کارنامه قابل قبولی را از خود بجای گذاشت و باید پذیرفت وی بخوبی توانسته است جوانان شهرش را با خود همراه کند.

" بهرامی" که در روز نهم آبان ماه 1390 بقای شهرداری یاسوج را به لقایش بخشید و فعالیت های سیاسی خود را با وجود " سن جوانی " بخوبی پایه ریزی نمود.

سخنرانی " فاطمه رفسنجانی " در روز چهارم اسفندماه 1394 برای حمایت از بهرامی و حمایت های " دکترعارف " نماینده اول مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی را شاید بتوان از نمونه های بارز " شناخته شدن " شهردار اسبق در جمع بزرگان سیاسی مملکت عنوان کرد.

البته در یاسوج هم در روز بیست یکم اسفندماه 1394 یعنی سه روز قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، " محمد بهرامی " گزینه جریان اصلاح طلبان بویراحمد و دنا برای کاندیداتوری در انتخابات دهم خانه ملت بدون حضور " سیدباقر و یارانش " شد.

بهرامی در دو انتخابات نهم و دهم توانست آرای خوبی را بدون حضور تمام اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در ستاد انتخاباتی خود کسب کند.

استقبال پرشور جوانان از کاندیداتوری وی مهمترین نقطه قوت " بهرامی " در انتخابات ها بوده و البته باید پذیرفت که " محمد بهرامی " این روزها بسیار پخته تر از " محمد بهرامی " شهردار دهه 80 یاسوج است.

" بهرامی" هم اکنون از استقبال خوبی بین جامعه دانشگاهی، جوانان و جریان سیاسی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا برخوردار بوده و البته قطع نشدن ارتباط وی با " حوزه انتخابیه " را شاید بعنوان برگ برنده ای برای وی بتوان درنظر گرفت.

بهرحال باید منتظر تصمیم نهایی " سیدباقر " و " یارانش " در روزهای آینده بود و براساس آنچه دریافت شده، گزینه نهایی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در مهرماه جاری اعلان می شود.
 


انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
درود بر بهرامی درود بر اصلاحات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
لطفا دربررسیها اسم وکیلی را خط بزنید ایشون اصلا درتهران هستند وقصد ثبت نام ازیاسوج راندارند ضمن تشکر ازحسن نیت عزیزان
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
هرچند قطع به یقین روش آقایان منتج به نتیجه نخواهد شد.لیکن به عنوان مطلع موثق عرض می کنم آقای وکیلی شفاف اعلام نموده باتوجه به ماهیت حزبی حتما ازگزینه نهایی حمایت خواهدنمود درعین حال بدون شک درصورت امکان از حوزه انتخابیه تهران کاندید خواهند شد.لذا اولا به جهت تحکیم وحدت اصلاح طلبان دراستان ونیز حفظ انسجام حامیان آقای وکیلی درتهران خواهشمنداست از اضافه نمودن نام ایشان بین گزینه های موجود بپرهیزید.باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
درود بر بهرامی درود بر اصلا حات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
درودبربهرامی تنهاگزینه ای ازاصلاح طلبان می تواند قبول بشود دکتربهرامی هستش
پیروان خط امام و رهبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
درود بر سید باقر موسوی
ممممم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
حاج قوام نمیاد به چند دلیل اولا ایکنه در طایفه کسی حمایتش نمیکنه دوما اهل خرج نیست سوما جسارت کاندید بودن نداره چهارما بماند
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
درود برسیدباقرموسوی درود بردکترمحمدبهرامی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
بهترین گزینه دکتر بهرامی هست.هم پایگاه های انتخاباتی آماده دارن هم محبوبیت بیشتر از سایر گزینه ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
محمد بهرامی
افشين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
با سلام و درود
كسي به درد اين مردم ميتونه بخوره كه بين اين مردم باشه يا اگر بيرون از اين منطقه باشه هميشه بياد مردم باشه مثل مهندس خداداد غريب پور نه مثل ديگر اصلاح طلبان كه فقط دنبال منافع شخصي هستند و فقط از از پست و مقامشان سوء استفاده مي نمايند . آقاي فروزان اصلا به درد اين حرف نمي خورد و به نسبت با وجودي كه آقاي بهرامي يه مدت راننده آقاي هدايت خواه بود و وجه خود را سير سوال برد بهتر از آقاي فروزان ميباشد ، و اگر آقاي وكيلي بخوان براي اين انتخابات براي اين خطه ثبت نام نمايند بهترين گزينه مي باشد و در مورد آقاي ايزدپناه كه كسي منكر اين نميباشد كه ايشان فردي با اصالت و از شخصيت بالايي برخوردار ميباشد ولي ايشان از لحاظ ارتباطات اجتماعي ضعيف ميباشد و ايشان هم نميتواند گزينه مناسبي باشد .
امین کریمی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
1
0
درود بر سید باقر درود بر بهرامی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
جالبه گزينه چهارم هستند دور قبل هم نفر چهارم شدند!!! اين دور مقام سوم رو كسب كنه تا دو دوره ديگه انشاالله ميرن مجلس.
تیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
درود بر دکتر غریب پور.بنظرمن سید باقر از نظر ماهیت اجتماعی نسبت به قبل خیلی ضعیف شده،ودر دوره ی قبل با توجه به حمایت کردن زارع و معاملاتی که بینشون بوجود اومد و این دوره با دست خودش یاسوج رو رو به نابودی کشاند.دور هر کدوم از نماینده ها نگرده بنفع خود نماینده هستش.حاج قوام که بدرد یه مدرسه ی چهار کلاسه هم نمیخوره و نامش فقط بزرگ شده چه برسه به نمایندگی بویراحمد.حاج بهرامی گزینه ی خوبیه.قبولش دارم چون رزومه ی کاری خوبی رو داشته و بفکر مردم یاسوج هست.زارع که با عملکردی که داشت چهره ی خودش رو نشون داده و اصلا جای صحبت نداره.هدایت خواه هم که باید بره جزو طلبای قم و اونجا رو اداره کنه.ایزدپناه هم از لحاظ ارتباط مردمی صفره و بنظرم نباید از پله ی این و اون بره بالا.ای کاش یبار دیگه یه دوره ای مثل قبل که هم نماینده ی انسانی داشتیم هم فرماندار محبوبی و هم استاندار خوبی .ولی خودمون با اندیشه نادرستی که داریم فقط داریم به خودمون ظلم میکنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: