به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۹۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مستلزم مشارکت همگانی است ولی مدیران، معاونین ، کارشناسان و مدیران مدارس در اجرا از ورود به مسائل سیاسی، جناحی،خطی و باندی در مدارس با توجه به انتخابات پیش رو شدیداً پرهیز کنند.
به گزارش خبردنا، " هادی زارع پور " در نشست ستاد پروژه مهر با اشاره به اینکه در یاسوج مرکز ابرخی شهروندان آن از شهرستانهای دیگر استان هستند، اظهارداشت: کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد در موضوع فرهنگیان می‌بایست به شدت از ورود به مسائل منطقه ای، طایفه ای ، قومی و جغرافیایی سکونت اولیه اجتناب کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیان این مسائل بویژه طرح مسائل سردسیری  و گرمسیری، علیا وسفلی در قرن بیست یکم زیبنده وشایسته آموزش و پرورش بعنوان یک دستگاه فرهنگی و فرهنگ ساز و یک نهاد مقدس نیست و در حقیقت نوعی جهالت مدرن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارها در سطح ملی اذعان می‌کنیم که همه جای ایران سرای من است افزود: مجموعه استان یک واحد به هم پیوسته است و سراسر استان سرای همه ماست و نباید با طرح مسائل جغرافیایی سکونت اولیه به گونه‌ای عمل شود که به وحدت وانسجام اجتماعی استان آسیب وارد شوذ.

زارع پور گفت: در رفتار سازمانی خود باید به گونه‌ای عمل کنیم که فرهنگیان حتی احساس عدم رعایت عدالت و تبعیض هم نکنند.

وی افزود: باید بگونه ای عمل شود که همه فرهنگیان از هر منطقه استان آموزش و پرورش مرکز استان را از آن خود بدانند و حقوق افراد به نحو مطلوب رعایت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمدتاکیدکرد: براساس تخلفات احصاء شده در ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات اداری و با توجه به در پیش بودن انتخابات، هرگونه سوء استفاده از موقعیت شغلی و اداری جزو مصادیق تخلفات اداری بوده و فرد یا افرادی که مرتکب این تخلف شوند بدون تردید به هیأت تخلفات اداری آموزش و پرورش استان معرفی می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: