به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۹۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
آئین تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش خبردنا، آئین تودیع و معارفه مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی آرام و در فضایی کوچک با حصور " مهندس قربانی " مدیرکل هماهنگی امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم در یاسوج برگزار شد.

" مهندس داریوش دیودیده " در سال 91 و در دوران استانداری " جسین صابری " آخرین استاندار دولت " دکتر محمود احمدی نژاد " منصوب شده بود.

وی مسوولیت هیات ژیمناستیک استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز برعهده داشت.

" سالار حسین پور " که معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت و البته چندماهی بود از سوی " دیودیده " کنار کذاشته شده بود از سوی وزیر صنعت بعنوان سرپرست اداره کل صنعت،معدن و تجارت این استان منصوب شد.

" سالار حسین پور " اهل "  دهنو یاسوج " و از نیروهای هم طایفه ای و البته منسوب به " غلام محمد زارعی " نماینده کنونی بویراحمد و دنا بشمار می آید.

" زارعی " نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عضو هشت ساله کمیسیون صنعت و معدن مجالس نهم و دهم بوده است.

شاید بتوان گفت الان صنعت ، معدن و حتی بازارهای استان کهگیلویه و بویراجمد در دستان " زارعی " و تیم " مدیریتی " ایشان است و باید دید قرار است چه اتفاقات خوشایندی در روزهای آینده برای صنایع،معادن و بازار این استان رخ می دهد.

" دکتر حسین کلانتری " استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدت هاست که از وضعیت بازار در این استان اظهار نارضایتی می کرد و باید دید آیا آقای حسین پور که خودش معاونت بازرکانی اداره کل صنعت،معدن و تجارت این استان را برعهده داشت می تواند در روزهای آینده قیمت ها را در بازار کنترل و ثبات قیمت ایجاد کند؟ 
نام:
ایمیل:
* نظر: