به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۹۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عزم جدی متولیان حوزه اقتصادی و برنامه ریزی هدفمند فعال سازی واحدهای تولیدی راکد از سر گرفته می شود.
به گزارش خبردنا، " حسین کلانتری " در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور مدیران حوزه های اقتصادی و بخش خصوصی برگزار شد، اظهار داشت: آمار و ارقام سازمان صمت، اتاق بازرگانی و دیگر دستگاه های حوزه اقتصادی با یکدیگر همخوانی ندارد. 

وی عنوان کرد: دستگاه های متولی حوزه اقتصادی به صورت متمرکز از واحدهای تولیدی بازدید داشته و پیشنهادات و راهکارهای خود را جهت بهبود روند کاری این واحدها ارائه دهند. 

وی افزود: بدون شک در این صورت می توانیم آمار واقعی از واحدهای تولیدی فعال، نیمه فعال و راکد را احصا کرده و جهت به چرخه تولید برگشتن آنها اقدامات لازم را انجام دهیم. 

کلانتری بیان کرد: به عنوان مثال اگر با گذشت ۷ روز توانستیم ۴ واحد مرغداری از ۵۵ واحد مرغداری تعطیل استان را به چرخه تولید بازگردانیم با عزم جدی مدیران می توانیم شاهد رفع موانع تولید در استان باشیم. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه دبیرخانه این شورا قوی است و انتظار می رود شاهد کارهای قوی باشیم، گفت: مقررات اسناد بالادستی و محلی مخل در روند تولید شناسایی شده و می طلبد سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت بهبود وضعیت تولید در استان همکاری لازم را داشته باشد.

وی در خصوص انحراف در پرداخت تسهیلات، تاکید کرد: باید ابهامات به وجود آمده برطرف شده و پاسخگو باشید. 

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش خواستار مهلت ۳ ماهه از سوی تامین اجتماعی به پیمانکاران شد و عنوان کرد: نباید بدون اطلاع و هماهنگی قبلی از حساب بانکی افراد حقیقی و یا حقوقی برداشت شود. 

وی با اشاره به هماهنگی خوب دستگاه های قضایی، اداری و دیوان محاسبات، گفت: انتظار می رود این ارتباط و انسجام در راستای توسعه استان نه تنها حفظ بلکه افزایش یابد. 

کلانتری تاکید کرد: ما نمی خواهیم گره ای در کار تولید ایجاد کنیم بلکه موظفیم این گره ها را باز کنیم‌.

نام:
ایمیل:
* نظر: