به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
وی افزود: در استان قم با همه مهاجرپذیری و انواع و اقسام جریان های فرهنگی و گرایش ها سالم ترین انتخابات را در کشور داشتیم.
خبردنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برخی خبرها در خصوص دخالت نمایندگان مجلس در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

به گزارش"خبردنا"، احد جمالی در حاشیه همایش همدلی مجازی در خصوص شائبه دخالت نمایندگان مجلس در انتخابات گفت: قانون ظرفیتی به ما داده است که در راستای صیانت از انتخابات نسبت به تک تک رای مردم وظیفه داریم که امانت داری کنیم.

این مسئول بیان کرد: مقام معظم رهبری هم فرمودند اصلا آرای مردم حق الناس است این شائبه هم که گفته می شود نمایندگان دخالت می کنند وجود ندارد و این که انتخابات سالم برگزار شود همه به این نتیجه قطعی رسیده اند من تا الان موردی ندیده ام و مطمئن باشید که مُر قانون را رعایت می کنیم.

وی افزود: در استان قم با همه مهاجرپذیری و انواع و اقسام جریان های فرهنگی و گرایش ها سالم ترین انتخابات  را در کشور داشتیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همچنین در خصوص فعالیت های انمتخاباتی در ادارات استان گفت: اگر از ادارات کدی دریافت کردید که قصد دخالت در انتخابات دارند به ما اعلام کنید قطعا برخورد می کنیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
چرا به مردم کم زیاد میگید مردم این دیار از نظز مادی شاید فقیر باشند ولی از نظر فهم انقلابی سرامد هستند فرماندر دنا و مدیر کل صنعت معدن و غیره برای تغییر در نتیجه انتخابات نیست
نام:
ایمیل:
* نظر: