به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۹۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت کنونی جامعه نشان از عملکرد خوب و هوشیاری نیروی انتظامی دارد.
به گزارش خبردنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ دکتر "حسین کلانتری" در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر ویژه از اقدامات و تمهیدات پلیس این استان در برقراری نظم و امنیت اظهار داشت: امنيت موجود استان حاصل زحمات شبانه روزي شما عزيزان است و بايد به اين امر مهم معتقد باشيم که امنيت با جان برکفي و تلاش شبانه روزي کارکنان خدوم نيروي انتظامي به شايستگي حاصل مي شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدير و تشکر از تلاش ها و زحمات و تدابیر فرماندهي انتظامي استان در برقراري نظم و امنيت،گفت: افتخار می کنیم به داشتن پلیس و با اقتدار و جرات می توان گفت استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های امن کشور است.

دکتر کلانتری در ادامه خاطر نشان کرد: امنیت در سطوح مختلف اقتصادی، اجتماعی و ... از اصولی‌ترین نیازهای هر جامعه است که باید به آن توجه ویژه داشت.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد، نیروی انتظامی را مهم‌ترین دستگاه در نهادهای حاکمیتی عنوان کرد و گفت: تامین امنیت در جامعه از وظایف نیروی انتظامی است از این رو نقش موثر دیگر نهادها و دستگاه‌ها در خصوص تامین امنیت جامعه مهم و اساسی است.

کلانتری در ادامه با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی در تامین امنیت نقش اساسی دارد، گفت: امنیت کنونی جامعه نشان از عملکرد خوب نیروی انتظامی دارد که باید دیگر دستگاه‌ها و نهادها با تعامل همه جانبه در راستای تامین امنیت هر چه بهتر اقدام کنند.

وی گستردگي خدمات نيروي انتظامي را دليلي بر اقتدار اين نيرو دانست و گفت: ماموريت هاي مختلف ناجا گوياي اين است كه از ظرفيت و توانايي هاي بالايي برخوردار است كه اين امر جاي تقدير وتشكر دارد.

دکتر کلانتری در پایان تاکيد کرد: امنيت، زاده يك فرد يا يك دستگاه نيست بلكه همه نهادها اعم از دولتي و مردمي بايد نقش خود را در ايجاد و استمرار امنيت به خوبي بشناسند و آن را در عمل اجرا كنند.

بنا به این گزارش سردار "مهدی انصاری" فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: يکي از مهم ترين ماموريت هاي پليس برقراري نظم و امنيت در جامعه است و اين امر محقق نمي شود مگر با در کنار مردم بودن و مردمي بودن که در چند سال اخير پليس در اين زمينه بسيار موفق عمل کرده است.

وی یکی از اولويت كاري اين فرماندهي در سال 98را در راستاي اجراي فرامين مقام معظم رهبري رونق تولید عنوان کرد و افزود: در اين راستا نيروي انتظامي از هيچ تلاشي براي تحقق شعار سال دريغ نخواهد کرد و به طور قطع با برقراری نظم و امنیت همچون گذشته زمینه رونق تولید را فراهم خواهد کرد.

سردار انصاری افزود: بحمدالله تامين امنيت براي سرمايه گذاران اقتصادي در اين استان فراهم است و پليس در اين خصوص از هيج کوششي دريغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامي استان در پايان با بيان اينكه یکی از مهمترین مأموریت های پلیس تأمین نظم و امنیت در جامعه است خاطرنشان کرد: اساس همه فعاليت پليس در جامعه بايد بر مبناي احساس آرامش و امنيت در جامعه باشد و مردم بايد مشاهده كنند كه چشمان بيدار و دستان توانمندي در جامعه هستند كه شبانه روز براي امنيت و آرامش آنان تلاش مي كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: