به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد در همه شهرستان ها با رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد.

به گزارش خبردنا، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دفاع مقدس با بیان اینکه، جامعه بدون فرهنگ ایثار و شهادت بی محتواست گفت: امكان بهره مندی جامعه از ذخاير معنوی  با داشتن  آثار وجودی فرهنگ ايثار و شهادت ميسر است.

" حجت الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی " افزود: ایثار و رشادتها در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند و هیچگاه در اذهان آیندگان هم محو نخواهد شد چرا که این رشادت ها و فداکاری های بی نظیر که مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) خلق کردند به ما اقتدار و عظمت بخشید و اعتماد به نفس و خود باوری را در جامعه نهادینه کرد.  

وی اظهار داشت: این جنگ و دفاع مقدس باعث بیداری و امیدواری ملل مسلمان و از سویی شکسته شدن هیمنه و ابهت آمریکا و نظام استبدای شد و امروز ایران اسلامی از تاثیر گذارترین کشور در مجامع بین المللی است.

میرمحمدی، هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای تبيين دستاوردهای دوران طلايی خلق حماسه و دفاع و نشر، ترويج و تعميق فرهنگ و روحيه ايثار، شهامت و شهادت در جامعه بیان و تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی از جمله خدمات رسان و فرهنگی در این خصوص متولیان برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس را در همه شهرستان ها یاری کنند.

وی تاکید کرد از همه ظرفیتها برای هر چه بهتر اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور ماه جاری آغاز و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهدا استفاده شود.

معاون هماهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت در این هفته ۴۸ برنامه مختلف در حوزه دفاع مقدس برگزار که برنامه ها با رژه نیروهای مسلح در مرکز شهرستان ها آغاز می گردد.

سرهنگ داریوش مثنوی افزود: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، رزمایش، همایش بازسازی عملیات طریق القدس توسط تیپ ۴۸ فتح استان از دیگر برنامه های این هفته است.



نام:
ایمیل:
* نظر: