به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۹۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
ویسی پور خبر داد:
وی بیان کرد: سال گذشته 12 درصد متوفین حوادث رانندگی استان مربوط به این نقطه بود که این روند در سال جدید هم ادامه دارد.
خبردنا: رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد محور کمربندی یاسوج به طول ۱۵ کیلومتر را از حادثه‌خیرترین محورهای مواصلاتی استان عنوان ‌کرد و گفت: سال گذشته ۱۲ درصد متوفین حوادث رانندگی استان مربوط به این نقطه بود که این روند در سال جدید هم ادامه دارد.

به گزارش "خبردنا" ، بهنام ویسی‌پور در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال 93 نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست دادند که شهرستان بویراحمد با 53 نفر بیشترین آمار کشته‌ها را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 21 نفر در محورهای مواصلاتی گچساران و باشت، 17  نفر در محورهای مواصلاتی کهگیلویه، چرام و لنده و سه نفر در محورهای مواصلاتی شهرستان بهمئی جان باختند، افزود: با اینکه علت 90 درصد این تصادفات منجر به فوت خطای انسانی بوده اما وجود مواردی از جمله معابر ناایمن و نقاط حادثه‌خیر متعدد بدون تأثیر نیست.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد محور کمربندی یاسوج به طول 15 کیلومتر را از حادثه‌خیرترین محورهای مواصلاتی استان عنوان و بیان کرد: سال گذشته 12 درصد متوفین حوادث رانندگی استان مربوط به این نقطه بود که این روند در سال جدید هم ادامه دارد.

ویسی‌پور عنوان کرد: عملیات چهارخطه شدن محورهای چرام-دهدشت و باشت-چرام سال‌های زیادی است که آغاز شده و با توجه به طولانی و فرسایشی شدن این پروژه‌ها، حوادث ترافیکی زیادی را در این نقاط شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه محور یاسوج-سرفاریاب نزدیک‌ترین مسیر برای دسترسی مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده به مرکز استان است و به این لحاظ ترافیک قابل توجهی دارد، گفت: گردنه‌ها و پیچ‌های متعدد و شیب تند این محور مواصلاتی حوادث ترافیکی زیادی را ایجاد می‌کند به طوری که 11 نفر از 17 فوتی‌های حوادث رانندگی پنج ماه نخست امسال در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده در این محور بود.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد محور یاسوج‌-بابامیدان در محدوده پیچ تنگ کناره را از دیگر محورهای حادثه‌آفرین استان عنوان و بیان کرد: باوجود اینکه این محور چهار خطه شده است اما هفته‌ای حداقل یک کشته را داریم که علت آن وجود پیچ تند در این محور است.
نام:
ایمیل:
* نظر: