به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۰۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
این گزارش تصریح دارد که نمایندگان امضا کننده استیضاح با مدیریت " بیرانوند" نماینده " خرم آباد " در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با هیات رئیسه برای اعلام وصول استیضاح وزیر کشور هستند .
خبردنا : نمایندگان استان " لرستان " به  دنبال تغییر و عزل استاندار این استان هستند .

گزارش های اختصاصی " خبردنا " حاکی از آن است که  نمایندگان استان " لرستان " برای این درخواست خود حتی دست به جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر کشور نیز زده اند  .

این گزارش تصریح دارد که نمایندگان امضا کننده استیضاح با مدیریت " بیرانوند" نماینده " خرم آباد " در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با هیات رئیسه برای اعلام وصول استیضاح  وزیر کشور هستند . هرچند که وزارت کشور در حال رایزنی با این نمایندگان است تا امضا خود را پس بگیرند .

پیگیری های " خبردنا " تایید می کند مهم ترین دغدغه نمایندگان خرم آباد عزل استاندار و معاون منابع انسانی لرستان است که  بسیاری  معتقدند عزل یکباره " موحد پور " یار غار " موسی خادمی " استاندار لرستان برای کاهش این فشارها صورت گرفته است هرچند که نمایندگان لرستان تاکید می کنند استاندار هم باید عزل شود و در این راه عقب نشینی نخواهند داشت .

بنظر می رسد خزان " خادمی " در لرستان زودتر از تصور شروع شده است و باید وی غزل خداحافظی از خرم آباد را بخواند .
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
1
سلام، زمانی که آقای خادمی استان کهگیلویه و بویراحمد بودن با رسانه عصر دنا و بعدا با خبردنا مرتب خبر میدادین که خادمی رفتنی شد و ایشان ۴ سال در استان ماندن، حالا میگین از لرستان رفتنی شد تاریخ خبرتون رو با تاریخ رفتن ایشون از لرستان رو هم بعدا مقایسه خواهیم کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: