به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۰۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
او امروز پس از سالها بخشی از تجربه اش را به خواست مسئولان استان و علی رغم میل باطنی اش در راه توسعه استان گذاشته و پروژه های مهمی را در این قحطی بودجه در استان به ثمر رسانده هرچند که اگر او نبود یقین بدانیم این پروژه ها بعلت مشکلات بودجه ای همانند سایر پروژه های کشور راکد بود .
خبردنا :  برخی سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد بخصوص از حوزه انتخابیه " گچساران و باشت" اخیرا با انتشار مطالبی مضحک قدم در تخریب چهره ای خیر اما گمنام گذاشته اند که سکوت در برابر این معدود افراد حتما جز آزار وجدان های آگاه و  ظلم بر واقعیت ها نخواهد بود.

تخریب کنندگان مهندس " گوهرگانی" برای تخریب یکی از موثرترین فرزندان استان که آوازه ای ملی دارد و برای کسب چنین جایگاهی جز به فضل خدا و توانایی  خودش به احدی وصل نبوده بخوبی می دانند آنچه علیه این فرزند شایسته و خیر  استان می سرایند جز حسادت و بدذاتی چیز دیگری نیست .

مهندس " گوهرگانی" یکی از موفق ترین فرزندان استان است که بیش از سه دهه از استان خارج و با تلاش و پشتکار مثال زدنی اش توانسته شرکت "کوپله" را به یکی از بزرگترین شرکت های ساخت و ساز کشور تبدیل نماید . شرکتی با دارایی های شخصی و البته با ممارست و پشتکار بسیار .

او امروز پس از سالها  بخشی از تجربه اش را به خواست مسئولان استان و علی رغم میل باطنی اش در راه توسعه استان گذاشته و پروژه های مهمی را در این قحطی بودجه در استان به ثمر رسانده هرچند که اگر او نبود یقین بدانیم این پروژه ها بعلت مشکلات بودجه ای همانند سایر پروژه های کشور راکد بود .

مهندس " گوهرگانی" در کنار امور عمرانی و کمک به توسعه استان هرگز مسئولیت های اجتماعی اش را فراموش نکرد  البته گمنام و بدور از هیاهوی رسانه ای.

حسودان به او اگر یک هزارم او به استان و نیازمندان آن کمک کرده بودند هر روز  ادعای صاحب استان بودن برمی داشتند .

تخریب کنندگان مهندس " گوهرگانی" که تنها حمایت وی از " تاج گردون " را بهانه تخریب وی کرده اند آیا حاضرند در یک مناظره بگویند سود آنها برای استان چه بوده و اقدات مهندس گوهرگانی برای استان و رفع نیازهای نیازمندان چه بوده است؟ هنر مخربان پشت صحنه این خیر گمنام جز دلالی و سرزنده شدن دوپینگی چه می باشد و چه سودی برای استان دارند که  قصد دارند با چنین شیوه های ناجوانمردانه ای یکی از موثرترین افراد استان را از برگشت  و کمک به زادگاهش پشیمان نمایند البته که کور خوانده اند و زهی خیال باطل ! 

مهندس " گوهرگانی" در اوج متمول بودن فردی متواضع ، دلسوز ، دغدغه مند توسعه استان ، گنجینه ای ارزشمند  ، خیر گمنام و پایبند به ارزشهای اخلاقی و انسانی است که هرگز خود را گم نکرد برخلاف حسودانی که بالا رفتن خود را در به زیر کشیدن دیگران می دانند او به ارتقا  دیگران همواره کمک می کند چرا که روح و قلب بزرگش با حسادت و تخریب سازگار نیست امری که برای تخریب کنندگان حسودش بسیار زجر آور است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی خمسه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
0
جناب‌آقای‌مهندس‌گوهرگانی‌وبرادران‌واعضای خانواده‌ایشون‌خیلی ازجوانان استان‌وتهران‌وشهرستانهای دیگرایران رابه کارگرفته‌وبنده‌الان‌که دارم میگم۵سال ازنزدیک‌شاهد‌خدمات عمرانی‌ساخت‌مدارس‌بیمارستانهای تهران‌واستان‌که‌به‌دلایل نبود‌بودجه.شایدبانبودن شرکت‌گوپله‌ومهندس‌گوهرگانی سالها‌نیمه‌کاره‌میماند‌آقای مهندس خدمات زیادی به طرحهای عمرانی‌ومالی‌وپروژه‌های زیادی‌رابه‌سرانجام‌رساندمن باچشمان خودم۱۰۰نوع خدمات‌به جوانان‌وکمک‌به دانش‌آموزان‌ومدارس باشت‌وگجساران نموده‌اند.خدابه‌عمروکسب‌وکارشون‌خیروبرکت عطافرماید.به خداهیچ نباشدکه‌به‌روی‌نااومیدی‌دربسته‌بازکردن.خداخیردنیاوآخرت‌به‌مهندس گوهرگانی‌وبرادرش‌وخانواده.محترمش عطاء فرماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: