به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۰۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
هاشمی پور:
آنگونه که آمارها نشان می دهد کهگیلویه و بویراحمد در یک دهه اخیر همواره بین استان های یکم تا پنجم به لحاظ نرخ بیکاری قرار داشت و اوج این فرایند ناخوشایند حتی بین سال های ۹۰ تا ۹۴ با میانگین نرخ ۱۷.۸ درصد بود.
خبردنا: نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در حالی عمده درخواست‌ها و بیش از ۹۰ درصد مطالبه مراجعه کنندگان خود را در حوزه اشتغال و معضل بیکاری می‌داند که این چالش همچنان یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان و متولیان امر، مردم و بسیاری از خانواده‌ها در این استان محروم به شمار می‌رود.

به گزارش"خبردنا" ، عدل هاشمی پور تصریح می کند: بارها به دلیل هجوم جوانان بیکار به دفتر ارتباطات مردمی در تهران مجبور می شدم که کار مجلس و حتی جلسات علنی و کمیسیون ها را رها کرده و برای پاسخگویی به آنان در محل دفتر حضور یابم که گاه تا نیمه های شب هم به طول می انجامد.

وی با بیان اینکه دانش آموختگان دانشگاهی بیشترین تعداد مراجعه کنندگان برای درخواست شغل هستند، تصریح کرد: حتی در بین سیل بیکاران حوزه کهگیلویه بزرگ خانواده هایی با سه تا چهار فرزند بیکار وحتی جانباز و از خانواده معزز شهدا هم هستند.

به گفته هاشمی پور یکی از دغدغه های جدی خانواده ها و مسئولان در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ علاوه بر نبود زیرساخت ها و ضعف در امور زیربنایی و نبود کارخانجات و طرح های اشتغالزا و اقتصادی ، معضل بیکاری است که همین امر باعث مهاجرت خیره کننده مردم از این شهرستان ها شده است.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حق تو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
از ۹۰ در صد چند درصد را رفع رجوع کردید
یک درصد میشه ؟
سوال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
این خبر که ارزش اطلاع رسانی نداشت. این چیزا رو خودمون هم میدونستیم. کیست که نداند بیکاری و معضل اشتغال مثل موریانه داره روح و روان افراد و خانواده های آنها رو میخورد و نابود میکند؛ کیست که نداند عدم وجود زمینه اشتغال از جمله احداث کارخانه یا رونق کسب و کار و ...در استان باعث رقم خوردن بالاترین نرخهای بیکاری در سطح کشور برای شهرستانهای استان گردیده است...بگو راه حل چیست جناب سردار محترم؟؟؟؟ اینها همه طرح موضوع و صورت مسئله است که هر ننه قمری هم اطلاع دارد و با اندک تغییری در نوع جمله بندی میتواند بیان کند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
سلام جنابعالی فقط طرفداران خودت را میزاری سرکار
نام:
ایمیل:
* نظر: