به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۰۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
در مسابقات کشوری کاراته کرمانشاه:
خانم کاراته کای کهگیلویه و بویراحمدی توانست مقام سوم مسابقات کشوری این رشته ورزشی را در استان کرمانشاه را بخود اختصاص دهد.
به گزارش خبردنا، " تارا نیک بین " کاراته کا کهگیلویه و بویراحمدی توانست در میان 350 کاراته کا از استان های مختلف کشور ، مقام سوم وزن مبارزه ای را کسب کند.

" پروین صفایی پور " نایب رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از قهرمانی تیم کرمانشاه در این دوره از مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور خبرداد و اظهارداشت: مسابقات سبک شیتوریو شیتوکای به میزبانی کرمانشاه برگزار و تیم کاراته بانوان کرمانشاه در مجموع مدال ها به مقام نخست رسید.

 وی گفت: بانوان کاراته کای استان های لرستان و اصفهان نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

 صفایی پور با بیان اینکه در این مسابقات 350 شرکت کننده از 12 استان کشور حضور داشتند، گفت: دراین مسابقات بانوان کاراته کای کرمانشاهی در تمامی رده های سنی موفق به کسب بیشترین آمار مدال طلا شدند.

 وی درباره سطح مسابقات برگزار شده در کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی بانوان کشور در کرمانشاه با نظم و سطح عالی برگزار شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده در روز اول مسابقات خردسالان و نونهالان برگزار شد و در روز دوم و پایانی مسابقات دیگر رده های سنی برگزار شد.

صفایی پور تصریح کرد: داورانی از تمامی استان های کشور برای قضاوت این مسابقات حضور داشتند.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین در مسابقه قهرمانی کاراته بانوان کشور سبک شیندای که به میزبانی صحنه برگزار شد، 200 شرکت کننده از شش استان کشور حضور حضور داشتند که استان های کرمانشاه، تهران و خوزستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

خبردنا، موفقیت سرکار خانم " تارا نیک بین " را به جامعه ورزشی استان بویژه خود و خانواده محترم ایشان تبریک می گوید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس ارجمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
تبریک میگم دایی عزیز. به امید موفقیت های بالاتر و بین المللی
نام:
ایمیل:
* نظر: