به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۰۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
عضو شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که گزینه نهایی این شورا هنوز استعفاء نداده و البته فعالیت های انتخاباتی خود را هم بطور جدی شروع نکرده است.
" خلیفه خلقی پور " در گفت و گو با خبردنا گفت: براساس بررسی های متعدد، شورای نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان بویراحمد و دنا به این نتیجه رسید که " دکتر کریم فرخیانی " را بعنوان کاندیدای نهایی این جریان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه کاندیدا کند.

وی با بیان اینکه "دکتر فرخیانی" برای ما قابل احترام بوده و از ایشان هم با تمام توان حمایت خواهیم کرد، اظهارداشت: دکتر فرخیانی هنوز تصمیمی مبنی بر استعفاء به ما اعلام نکرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکیدبراینکه شورای نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد و دنا از " دکتر فرخیانی " حمایت کرده و وی را همراهی می کنند، اظهارداشت: کاندیدای این جریان تاکنون خود ایشان است نه فرد دیگری.

خلقی پور در پاسخ به اینکه آیا شورای نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد و دنا در پاسخ به این سوال که آیا شورای اصولگرایان قصدی برای کنار گذاشتن " دکتر فرخیانی " دارد یا خیر؟ هم ادامه داد: شورای نیروهای انقلاب تصمیمی برای کنارگذاشتن ایشان ندارد بغیراینکه خودشان قصد کنار رفتن داشته باشد.

وی گفت: اگر ایشان بخواهد کنار برود آن بحث دیگری است اما تاالان ایشان بحثی راجع به کنار رفتن با ما نکرده است.

عضو شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه البته فعالیت های انتخاباتی ایشان " کم " و " چندان فعال " نیست، یادآورشد: ادامه مسیر را باید خود ایشان تصمیم بگیرد وگرنه ما با تمام توان در خدمت ایشان هستیم.

خلقی پور در پاسخ به این سوال که آیا امکان نشست و توافق با " دکتر روشنفکر " وجود دارد؟ هم اظهارداشت: ما قبلا به این جمع بندی رسیده ایم که آقای " دکتر فرخیانی " گزینه ما باشد.

وی گفت: ما برروی گزینه خود به توافق رسیده ایم و برای این کاندیدا درحال کار هستیم.

امیدواریم فرخیانی استعفا ندهد

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که " اگر آقای فرخیانی " استعفا دهد آیا امکان معرفی کاندیدای دیگری وجود دارد؟ هم با یک ضرب المثل لُری تصریح کرد: " اگر را کاشتند و سبز نشد."

خلقی پور اظهار امیدواری کرد که آقای فرخیانی از ادامه راه منصرف نشوند و راه خود را ادامه دهند.

وی گفت: فعالیت های گسترده انتخاباتی از سوی ایشان تاکنون انجام نگرفته و بایستی این فعالیت ها را شروع کند اما این فعالیت ها توسط ایشان هنوز شروع نشده است. 

دکتر روشنفکر برادر ما است 

عضو شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکتر روشنفکر هم برادر ما هستند و قابل احترام اما گزینه ما دکتر فرخیانی هستند.

خلقی پور در پاسخ به این سوال که پیش بینی تان از انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا چیست؟ هم ادامه داد: اگر بخواهیم کارشناسی صحبت کنیم الان نمی توانیم صحبت کنیم اما اگر قرارباشد عامیانه صحبت کنیم می شود هر اظهارنظری کرد.

وی گفت: آرایش سیاسی هنوز مشخص نشده و نبض جامعه هم هنوز گرفته نشده و نمی شود از الان پیش بینی انتخابات را بیان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود دکتر فرخیانی بدلیل وضعیت شیمیایی جسمانی ناشی از جراحات دفاع مقدس امکان ادامه مسیر انتخابات بعنوان کاندیدای انتخابات را ندارد؟ هم اظهارداشت: این صحبت ها گمانه زنی های است که در بیرون مطرح می شود و در مجموعه ما چنین چیزی صحبت نشده و گزینه نهایی ما خود ایشان است.

این فعال سیاسی تاکیدکرد که تاالان شورای نیروی انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد و دنا در ارتباط با کاندیداتوری " فرخیانی " سر حرف خود ایستاده و ایشان همچنان گزینه نهایی هستند بغیر اینکه ایشان خودشان از ادامه راه منصرف شوند و استعفاء دهند.

خلقی پور اظهار امیدواری کرد که جریان اصولگرا بتواند " دکتر فرخیانی " را به مجلس یازدهم شورای اسلامی بفرستند.

وی گفت: مجموعه ما مجموعه ای فعال و پویا بوده و این مسیر را ادامه خواهیم داد و تاالان دکتر فرخیانی کاندیدای نهایی ما در بویراحمد و دنا است.

عضو شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دکتر فرخیانی را با تمام توان و بطور جدی همراهی می کنیم و خروجی ما بوده و آمادگی هم داریم مگر اینکه خودشان استعفاء دهند و آن دیگر تصمیم شخصی خودشان است.










انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
گر اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
درود بر این پایداری و هماهنگی در گروه امید واریم که دکتر فرخیانی هرچه زودتر تصمیم خود مبنی بر شروع فعالیتهای سیاسی خود را کلید بزند بی شک پیرپزی این کارزار از ان ماست
حاج محمود جریده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
درود بر دکتر خلقی پور . انصافا انسانی بسیار با شخصیت و محترم هستند. با وجودی که از همه نیروهای اصولگرا مستحق تر برای کاندیداتوری بود و ولی براساس رعایت مصلحت جریان به این شیوه از کاندیدای جریان حمایت می کند. درود و صد درود. انشاءالله به زودی کاروان حامیان دکتر فرخیانی به حرکت درخواهد آمد
بهادران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
ایل غیرتمند تامرادی تمام قد از دکتر فرخیانی حمایت خواهد نمود.
عباس تقی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
با سلام با تشکر از همه مجموعه اصولگرای شهرستان بویراحمد و دنا که صبر را پیشه کردن و تا کنون منتظر جوابیه دکتر فرخیانی مانده اند ودر ضمن از دکتر فرخیانی خاهان هستیم که شک وتردیدد را کنا. بزارن هر سریعتر فعالیتهای میدانی و منطقه ای خود را شروع کنند و مطمئن باشند که از طرف گروه ثابت قدم همیشه در صحنه اصوالگرای اللخصوص جوانان همفکر در این دیار نه فقط ایل تامرادی مورد حامیت هستند
نام:
ایمیل:
* نظر: