به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۱۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
 به گزارش خبردنا، دکتر حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پروژه در حال اجرای آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه این شهر بازدید کرد. 

استاندار کهگیلویه بویراحمد با اشاره به اهمیت این طرح بر تسریع در روند اجرای طرح آبرسانی شهر لیکک از سد کوثر تاکید کرد و گفت که عملیات اجرای این طرح تا زمان بهره برداری تحت هیچ شرایطی متوقف نشود.

بر اساس قرارداد این پروژه به طول ۵۷ کیلومتر با هدف انتقال سالانه ۵/۸ میلیون مترمکعب آب پایدار تصفیه شده از سد کوثر به شهر لیکک تا پایان سال مالی آینده باید به اتمام برسد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از تلاش مجریان طرح افزود؛ هر چند اجرای پروژه آبرسانی به شهر لیکک در مسیر سختی قرار دارد اما  به دلیل ضرورت آن و نیاز مردم باید برای تکمیل آن با همت و تلاش بی قفه و خستگی ناپذیر کار را دنبال کرد.

با بهره برداری از این طرح، آب شرب سالم بیش از ۲۰ هزار نفر از جمعیت ۴۰ هزار نفری در شهرستان بهمئی تامین می ‌شود.

استاندار از مسیرها و محورهای عملیاتی پروژه بازدید کرد و مسائل و مشکلات را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و گفت: تامین آب شرب از مطالبات اصلی مردم لیکک است و مسئولان مربوطه تکمیل این طرح را در اولویت کاری خود قرار دهند.

استاندار با بیان اینکه طرح آبرسانی لیکک از طرح های مهم شهرستان بهمئی و استان است افزود: این طرح علاوه بر آب شرب شهر لیکک، شهرک ولی عصر، آب ۱۲۰ روستا از روستاهای مسیر را نیز تامین می کند. 

این دومین بازدید حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در طول ۲ ماهه اخیر از این پروژه مهم است.
نام:
ایمیل:
* نظر: