به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
گزینه نهایی اصلاح طلبان بزودی معرفی می شود:
تا برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی کمتر از 150 روز دیگر وقت باقی و از هم اکنون نفس ها در سینه حامیان و شاید کاندیداهای این انتخابات حَبس شده است.

خبردنا:‌ اصلاح طلبان بویراحمد و دنا این بار برخلاف انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی باقدرت تمام به رهبری " مهندس سیدباقر موسوی جهان آباد" مَرد همیشه محبوب و تاریخ ساز این حوزه انتخابیه کاندیدای واحدی را برای مبارزه در این کارزار سیاسی روانه خواهند کرد.

این طیف سیاسی بعد از بررسی گزینه های متعدد بالاخره به چهارگزینه" اردوان ایزدپناه " مَرد شماره یک اصلاح طلبان، " محمدعلی وکیلی " نماینده فراکسیون اُمید و البته عضو هیئت رئیسه مجلس دهم، " قوام فروزان " یار غاز اصلاح طلبان در دستگاه قضایی و " محمد بهرامی " شهردار محبوب یاسوجی ها رسیدند.

بعد از بررسی های مستمر، آنچه اکنون واصل شده حکایت از انصراف " محمدعلی وکیلی " برای کاندیداتوری مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با درایت خود " وکیلی " و البته " سیدباقر موسوی جهان آباد " خبرمی دهد.

" محمد بهرامی " همچنان در " کورس " رقابت خانه یازدهم ملت در این حوزه انتخابیه در کنار " اصلاح طلبان " می ماند و به فعالیت های سیاسی خود ادامه می دهد همانند " جهانگیری " در کنار " روحانی " در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری.

" قوام فروزان " به احترام جریان اصلاحات و رهبر این جریان یعنی " مهندس موسوی جهان آباد " سکوت پیشه کرده و بنظرمی رسد بنفع " اردوان ایزدپناه " دیگر کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا کنار رفته باشد.

اما " اردوان ایزدپناه " این روزها به مَرد شماره یک اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا معرفی شده و براساس آخرین اطلاعات دریافتی، وی گزینه نهایی این جریان در این حوزه انتخابیه خواهد بود.

" ایزدپناه " هفته گذشته با اقوام و دوستان خود نشست هایی را برگزار و " سیدباقر موسوی جهان آباد " نیز در هفته آینده قراراست به بویراحمد و دنا سفر کند.

آنچه در این بین برهمگان مشخص شده این است که اصلاح طلبان بویراحمد و دنا این بار قصد دارند که کاندیدای واحدی را برای مجلس یازدهم وارد عرصه کنند و قصد ندارند بلایی که در کهگیلویه بزرگ بر سر جریان اصلاحات آمد همان بلا در بویراحمد بر سر این جریان بیاید.

" سید باقر " همیشه محبوب به این نتیجه رسیده که اصلاح طلبان حتی اگر در انتخابات مجلس یازدهم شکست بخورند بهتر از این است که جریان آنان برای همیشه نیست و نابود شود.

اتحاد اصلاح طلبان در صورتی نیز در بویراحمد و دنا محقق می شود که این جریان فکری این بار بطور مشخص گزینه نهایی برای کاندیداتوری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

البته سیدباقر حتما می داند که این روزها برخی می گویند " سید باقر " مجبور است این بار هم مانند انتخابات مجلس دهم در بویراحمد و دنا عمل کند و کاندیدای مشخصی معرفی نکند.

اُمید هوشمندی مهر -

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین خبردنا بوده و انتشار آن بمعنای تایید آن نیست. 

این پایگاه آمادگی انتشار نقد یا تایید مرتبط با این مطلب را بر اساس رسالت رسانه ای و حقوق شهروندی دارد.


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
1
0
در حال جاضر استان ما به نماینده گان و مدیرانی نیاز دارند که پاک دست، توانمند ، صادق و از عزت نفس بالایی برخوردار باشند که تنها کسی که این ویژگی ها را به همراه دارد، حاج اردوان ایزدپناه می باشد، درود بر ایشان و اصلاحات
تحلیلگر بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
عالی شد انتخابات بویراحمد چهار قطبی شد 1-اصلاح طلبان2-اصولگرایان3-معتدلین4-مستقلین در ضمن طایفه و قومیت هم روی چهار گروه تقسیم می شوند بنابراین وظیفه مجریان و ناظرین سنگین می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
درود بر مرد عمل حاج اردوان ایزدپناه
ناشناس
|
France
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
انشاالله حاج اردوان به نمایندگی اصلاحات پیروز میدان هستند.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
درود بر سید بزرگ اصلاحات استانمون ک با درایت و مدیریتی ک سید دارن حتما فردی ک معرفی میکنن مورد حمایت مردم قرار میگیره
خخخخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
په زارع چههههههههههههههههههه.....آخ تا قیوووومتتتت سی زارع ههههههههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
انشالا حاج اردوان ایزدپناه موفق میشه به امید پیروزی
نام:
ایمیل:
* نظر: