به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۱۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
وی با تشریح اختلافات میان اعضای شورای اصلاح طلبان " بویراحمد و دنا " افزود : برخی افراد حاضر در این شورا از " وکیلی " ، برخی از " بهرامی " ، تعدادی از " فروزان " و عده ای نیز بهمراه سید " باقر موسوی " بر روی " ایزدپناه " نظر دارند ولی هیچ گزینه ای بدون اجماع همه دوستان به مردم معرفی نخواهد شد .
خبردنا : اصلاح طلبان " بویراحمد و دنا " در انتخاب کاندیدای نهایی دچار تفرقه هستند و تصمیم گیری در این خصوص به کندی پیش می رود .

یک منبع آگاه در شورای اصلاح طلبان " بویراحمد و دنا " در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا " در واکنش به مطلب " پرچم اصلاحات بویراحمد در دستان اردوان ایزدپناه " " که در این پایگاه اطلاع رسانی منتشر شده است ، گفت : در جلسات متعدد شورای اصلاح طلبان " بویراحمد و دنا " بر روی گزینه نهایی مباحث زیادی انجام گرفته است ولی تاکنون به گزینه نهایی در این خصوص نرسیده ایم .

این فعال سیاسی اصلاح طلب با رد انتخاب " اردوان ایزدپناه " برای کاندیدای نهایی اصلاح طلب در " بویراحمد و دنا "  تاکید کرد : هنوز جمع بندی نهایی در این خصوص انجام نشده و آقای ایزدپناه کاندیدای نهایی بویراحمد و دنا  فعلا نیست .

وی با تشریح اختلافات میان اعضای شورای اصلاح طلبان " بویراحمد و دنا " افزود : برخی افراد حاضر در این شورا از " وکیلی " ، برخی از " بهرامی " ، تعدادی از " فروزان " و عده ای نیز بهمراه سید " باقر موسوی " بر روی " ایزدپناه " نظر دارند  ولی هیچ گزینه ای بدون اجماع همه دوستان به مردم معرفی نخواهد شد .

این عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان " بویراحمد و دنا " با بیان اینکه قرار نیست فقط نظر سید " باقر موسوی " ملاک انتخاب کاندیدای نهایی " اصلاح طلبان " باشد تصریح کرد : اختلاف نظر سایر اعضا با سید " باقر موسوی " در این خصوص جدی و چالشی است و البته سید باقر نیز بر اجماع دوستان و خرد جمعی تاکید دارند و قرار نیست به تنهایی تصمیم بگیرید .

وی با تشریح مخالفت ها با " ایزدپناه " گزینه سید " باقر موسوی " تاکید کرد : ما معتقدیم " ایزدپناه " چهره کاریزمایی برای به حرکت درآوردن جریان اصلاح طلبی در بویراحمد و دنا نیست و نمی تواند خروش لازم را برای فعالیت های انتخاباتی میان توده های مردم ایجاد نماید .

این فعال اصلاح طلب گفت : " ایزدپناه " چهره شناخته شده ای برای مردم بویراحمد و دنا بخصوص جوانان آن نیست  و حتی در میان جریان اصلاح طلبی بویراحمد ودنا گمنام است و  قطعا یک فرد گمنام نمی تواند پرچمدار یک جریان سیاسی شناسنامه دار باشد حتی اگر حمایت های بزرگانی مانند سید " باقر موسوی " و حتی من معتقدم اجماع اصلاح طلبان را بهمراه داشته باشد .

وی افزود : جریان اصلاح طلبی بویراحمد و دنا اگر بدون اجماع آنهم با چهره ای ناشناخته و گمنام وارد صحنه انتخابات شود قطعا بازنده خواهد بود و هزینه این شکست هم متوجه جریان اصلاح طلبی و هم بزرگان آن بوِیژه  سید باقر موسوی خواهد بود  .

این اصلاح طلب بویراحمد ودنا در پاسخ به این پرسش که کاندیدای نهایی شما کی معرفی خواهد شد ؟ ادامه داد : معتقدم باید منتظر تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان ماند و البته جایگاه اجتماعی و شناخته شده بودن کاندیداهای تایید صلاحیت قطعا مهم ترین شاخص رای آوری و حمایت اصلاح طلبان خواهد بود .

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
کسی که این موضوع را مطرح می کند خودش گمنام است و گرنه حاج اردوان ایزدپناه با توجه به ریشه ای که دارد و به تاریخ بویراحمد گره خورده است کاملا شناخته شده است
تحلیلگر بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
واقعا فقط این قسمت را پذیرفتم که باید تا تایید صلاحیت کاندیداها صبر کنیم چون آن موقع هم وزن کاندیداها و رای آوری آنها و هم مسئله صلاحیت آنها مشخص می شود و اگر خدای ناکرده صلاحیت کسی احراز نشود دیگر طرفداران سرخورده نمی شوند چون با توجه به اینکه شورای نگهبان از دور گذشته به مسئله کثیف پول در رای آوری بعضی کاندیداها پی برده بنده فکر می کنم بعضی از کله ها در استان ما به خصوص در کهگیلویه رد صلاحیت می شوند و باید تاوان گذشته را هم بدهند تعجب نکنید!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
شهید ایزدپناه در اوایل انقلاب و مجلس اول رای اورد و دکتر هم برادر همان شهید مجلس اول هست و این خانواده خود ب تنهایی رای اوره پس گفته هات پوچه
نجفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
از انجا که مردم می دانند سید باقر اهل تراکنش های اقتصادی . قومی و... نیست و مردم وقتی کسی را به اسم کوچک صدا می کنند نشانه محبوبیت و اقعی اوست بنابراین هر گزینه را معرفی نماید برای همه حکم سید باقر رادارد و اچه در این سالها ثابت شده است خط قرمز سید مردم بوده نه جریان و ...
محسن.پ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
اولین مبارز انقلابی این استان .اولین نماینده رای اورده برا مجلس بعداز انقلاب.اولین شهید استان شهید کرامت الله ایزدپناه که کرسی مجلس رو به شهادت در راه خدا بخشید .حاج اردوان ایزدپناه با حدود 30سال سابقه مدیریت در استان وخارج از استان و خانواده ای که با تاریخ بویراحمد گره خورده برا مردم شناخته شده نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این حرفا پوچ وشیطنت های سیاسی چیزی بیش نیست.به امید پیروزی حاج اردوان ایزدپناه و اصلاحات انشاالله
نام:
ایمیل:
* نظر: