به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۱۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر کار:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول مساعد دادند که سهم تسهیلات استان در حوزه روستایی، عشایری و مشاغل خانگی افزایش یابد.
به گزارش خبردنا و به‌ نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون مسائل و مشکلات استان در حوزه اشتغال و تعاونی‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار در این دیدار خواستار افزایش سهم تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال در استان شد و افزود: انتظار می‌رود در این زمینه به کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: ضروری است با حمایت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی زیرساخت‌های اشتغال در مناطق روستایی استان ایجاد شود و به تبع آن زمینه شکوفایی این مناطق فراهم و از مهاجرت‌ها به مناطق شهری جلوگیری خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به نقش تعاونی‌ها در بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد و افزود: تعاونی‌های استان نیازمند حمایت مالی دولت هستند.

کلانتری با ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال و تعاونی‌ها در استان، گفت: باتوجه به پشنهادات ارائه شده خواستار کمک این وزارت خانه برای حل مشکلات استان در حوزه تعاونی‌ها و به ویژه اشتغال روستایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در صورت نهادینه شدن فرهنگ تعاون مشکل بیکاری برطرف می شود، گفت: با تخصیص اعتبار به مشاغل خانگی و افزایش سهم تسهیلات روستایی و عشایری می‌توان زمینه رونق تعاونی ها در استان را مهیا کرد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار اظهار داشت: ما نگاه خاصی به استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.

وی در خصوص پیشنهادات ارائه شده و بیان مشکلات استان، عنوان کرد: دستورات لازم برای واگذاری وسیله نقلیه به اداره کل استان، افزایش سهم مشاغل خانگی، تسهیلات روستایی و عشایری و تخصیص اعتبار برای پروژه‌های ورزشی اداره کل استان صادر می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: