به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۱۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
خبردنا: تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: همواره در قبال آثاری همچون سریال موسی (ع) حاشیه سازی وجود داشته است، برخی شاید از روی ناآگاهی این ارقام را تخمین می‌زنند و البته برخی هم هستند که نسبت به این نوع آثار بقض داشته و با کینه چنین اقداماتی انجام می‌دهند.

احمد میرعلایی تهیه کننده سریال موسی (ع) پیرامون خبر منتشر شده مبنی بر هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت دکور سریال حضرت موسی (ع) گفت: چنین رقمی به هیچ وجه صحت نداشته و من آن را تکذیب می‌کنم، به طور کلی گروه ما گروهی نیست که بخواهد با چنین هزینه‌هایی اثری را جلوی دوربین ببرد.

وی درباره رقم تقریبی ساخت دکور سریال حضرت موسی (ع) تاکید کرد: براساس برآورد‌های اولیه مبلغی در حدود هشتاد تا ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه ساخت دکور سریال حضرت موسی (ع) خواهد شد، البته این مبلغ براساس نیاز‌های دکور و براساس رعایت استاندار‌های بین المللی در ساخت آن در نظر گرفته شده است.

تهیه کننده سریال موسی (ع) در همین راستا ادامه داد: بدون شک تیم تولید از جمله من و همچنین جمال شورجه در مقام کارگردان تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا پروژه موسی (ع) در کمال صرفه جویی ساخته شود، این البته در صورتی رخ می‌دهد که به هیچ وجه از کیفیت کار کم نخواهیم کرد.

میرعلایی دلیل انتشار آمار و ارقام نجومی بابت ساخت سریال موسی (ع) را اینگونه توصیف کرد: همواره در قبال آثاری همچون سریال موسی (ع) حاشیه سازی وجود داشته است، برخی شاید از روی ناآگاهی این ارقام را تخمین می‌زنند و البته برخی هم هستند که نسبت به این نوع آثار بغض داشته و با کینه چنین اقداماتی انجام می‌دهند.

وی درباره زمان احتمالی کلید خوردن پروژه موسی (ع) اظهار کرد: ما با دقت برنامه ریزی‌های لازمه برای کلیدزدن این پروژه را انجام داده ایم، به دلیل کسالت جمال شورجه کار کمی با تاخیر و به آهستگی پیش رفت، اما هم اکنون و با بهبود وضعیت وی این سریال روند طبیعی خود را ادامه داده و امیدواریم که بتوانیم تا پایان سال موسی (ع) را کلید بزنیم.

میرعلایی درباره بازیگر ایفا کننده نقش موسی (ع) خاطرنشان کرد: هنوز در قبال این قضیه صحبت کردن زود است، ما گزینه‌های متعددی را از جمله بازیگران ایرانی و خارجی در نظر گرفته ایم و هر گزینه‌ای برای ایفای این نقش محتمل است، البته شاید هم به سراغ بازیگر خوب، اما ناآشنایی برای ایفای این نفش برویم.


نام:
ایمیل:
* نظر: