به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
وی تصریح کرد: همچنین افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال به طرح های حوزه آب منطقه ای و کشاورزی از محل اعتبارات ملی در این مدت تخصیص یافت.
خبردنا: نشست ها و دیدارهای راهگشا ، رایزنی ها و پیگیری های حسین کلانتری استاندار و سایر مسئولان و مدیران اجرایی مربوطه با وزرا و برخی مقامات اجرایی دولت تدبیر و امید و همچنین توجه ویژه شخص رئیس جمهوری به کهگیلویه وبویراحمد روزنه های از امید و حرکت رو به جلو توسعه این دیار محروم به ارمغان آورده است.

به گزارش"خبردنا"، اختصاص ۲۸۰ میلیارد ریال آن هم در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور و همچنین محدودیت های مالی دولت از محل اعتبارات ملی برای چند طرح مهم و حیاتی در حوزه آب و کشاورزی بخشی از گام های مثبت و خروجی دیدارها و  نشست های راهگشای مجموعه مسئولان و مدیرن اجرایی مربوطه این استان با مقامات دولتی ظرف کمتر از یک ماه گذشته بوده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در همین زمینه گفت: با توجه خاص دولت مبلغ ۹۰میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به طرح تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج که تکمیل نبودن به موقع آن از نگرانی های جدی مردم و گلایه آنها در مرکز استان بود، ابلاغ و تخصیص پیدا کرد.

کلانتری یادآور شد: همچنین برای اصلاح وبازسازی خطوط اصلی آب شرب شهر یاسوج که یکی از دغدغه ها و چالش های اساسی فرا روی شرکت آبفای استان بود در تماس تلفنی با وزیر نیرو نیز مبلغ ۵۰ میلیارد ریال ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: همچنین افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال به طرح های حوزه آب منطقه ای و کشاورزی از محل اعتبارات ملی در این مدت تخصیص یافت.

کلانتری یادآور شد: همچنین مبلغ افزون بر ۴۰ میلیارد ریال برای ساماندهی وضعیت پارک جنگلی یاسوج یکی از مکان های بکر و تفریحی و گردشگری شهر یاسوج اختصاص یافت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ظرف هفته جاری دیدارهای جداگانه ای در راستای حل مشکلات و توسعه این استان با برخی وزرا و مقامات کشوری از جمله وزرای راه و شهرسازی، صنعت ، معدن و تجارت ومحمد جواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران داشت.

تأمین و ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه حمل و نقل، توسعه و ایمن سازی راه‌ها، اجرای طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی، افزایش میزان بهره‌مندی استان از اعتبارات ملی به‌ویژه از صندوق توسعه ملی و تأمین منابع لازم برای تسریع در روند اجرای برخی طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی از جمله خواسته‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدارهای خود با مقامات کشوری طی هفه گذشته بود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی .
|
Japan
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
0
خدمت استاندار محترم ..
جذب اعتبار خوبه ، ولی زمان تحویل و نحوه اجرای پروژه و اینکه پیمانکار متعهد باشه یا نه مهمتره .
نام:
ایمیل:
* نظر: