به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۲۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
خبردنا: امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه از تضییع بیت المال در چاروسا خبر داد و از مسئولان نظارتی خواست که اگر به این موضوع ورود نکنند موضوع را به اطلاع رئیس قوه قضائیه خواهد رساند.

به گزارش"خبردنا" حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: چندین مرتبه از مسئولان نظارتی و بازرسی خواهش کردم به تضییع بیت‌المال در چاروسا ورود کنند و وظیفه خودشان را در این مورد به جا بیاورند؛که متاسفانه بعضی از افرادی که در چاروسا بیت‌المال را تحویل گرفته اند و تضییع کردند از مسئولان این بخش لوح تقدیر دریافت کرده اند اما باید بدانند با این ماستمالی ها همه چیز از بین نمی رود.

صلواتی گفت: همین جا هشدار می‌دهم اگر مسئولان نظارتی و بازرسی به تضییع بیت المال در چاروسا ورود نکنند در هفته آینده موضوع را از طریق ریاست قوه قضاییه به صورت جدی پیگیری می‌کنم.

وی تاکید کرد: فلسفه وجودی مسئولان پاسخگویی و پاسخ دادن به مردم است لذا یک بار دیگر و از سرخیر خواهی اعلام می کنم که مسئولان ورود کنند و اگر تضییع بیت المال وجود دارد برای مسئولان باید در حکم ناموس باشد و اگر می‌بینند جایی تخلفی صورت گرفته است نباید خواب آرامی داشته باشند.

صلواتی با اشاره به اجرای ناقص برخی از پروژه ها در چاروسا گفت: خودتان بروید قضاوت کنید و ببینید طرح روستای گردشگری الگن که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار داشت کجا رفت؟ با  این پول چه چیزی شده است  و چه کاری انجام شده است؟

وی گفت:  طرح اراضی در  "روستای درخواجه” به گفته خود مسئولان چندین میلیارد اعتبار داشت اما با این پول چه کاری شده به جز تضییع بیت المال!

وی گفت: برخی جور دیگری حرف می زنند اما در واقع آنچه که به من می گویند همین حرف آقایان مسئول است؛ خود این مسئولان که اسناد و صحبت های آنان هم موجود است گفته اند که طرح الگن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار داشت اما باید شفاف بگویند و توضیح دهند این پول چطور هزینه شده است؟

وی با خطاب قرار دادن استاندار بار دیگر هم گریزی به مدیران پروازی زد و گفت: چاروسا محروم است، راه‌های روستایی بعضاً ویران است، پروژه‌ها عمرانی تعطیل است، مدیران خسته و بی انگیزه و ناکارآمد وجود دارد، امکانات بهداشتی و آموزشی ضعیف است که مجموع این عوامل موجب شدند این دیار از رونق بیفتد.

وی گفت: مسئولان پاسخ دهند چرا در چند سال اخیر هیچ پروژه ای در چاروسا افتتاح نشد و یا اگر افتتاح شد الان به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است چرا این ۱۰ کیلومتر از مسیر آسفالت نمی شود و یا اگر آسفالت می شود چرا دوام نمی آورد و باعث ضربه زدن به مردم میشود؟

صلواتی گفت: مدیران پروازی با پرواز کردن خودشان عملاً دچار کمردرد می شوند و بعد از رانندگی  و اعصاب خوردگی باعث می‌شوند که آنها با مردم و ارباب رجوع ها رفتار بدی داشته باشند  و این مدیران باعث دلسردی مردم نسبت به دولت و نظام می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: