به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۲۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
وی گفت: دکتر اردکانیان از پروژه های حوزه آب و برق در شهرستان های گچساران و بویراحمد نیز هوایی و زمینی بازدید خواهد نمود.
خبردنا: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو از ورود سفر وزیر نیرو به شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

به گزارش خبردنا، " دکتر صدیقه ببران"‌ در گفت و گو با رسانه ها گفت:‌ " دکتر اردکانیان " وزیر نیرو دقایقی پیش برای بازدید و افتتاح برخی از پروژه های این وزارتخانه وارد شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی باتشریح سفر وزیر نیرو به شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: دکتر اردکانیان در ابتدا از پروژه احداث فاز اول پست 132/33کیلوولت برق فشار قوی بهمئی بازدید کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو گفت: این پروژه با ارزش سرمایه گذاری 860 میلیارد ریال قرار است برق شهرستان بهمئی را در حوزه مصارف عمومی و صنعتی تامین کند.

ببران، بازدید هوایی از طرح آبرسانی لیکک به چهار شهر، سدکوثر و بازدید از اراضی دهدشت غربی را از برنامه های پیش روی وزیر نیرو در استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

وی گفت: دکتر اردکانیان از پروژه های حوزه آب و برق در شهرستان های گچساران و بویراحمد نیز هوایی و زمینی بازدید خواهد نمود.

به گزارش خبردنا، سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد یکروزه خواهد بود.



نام:
ایمیل:
* نظر: