به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۲۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
با حضور وزیر کار:
وی ادامه داد : مهم این است که مدیران بتوانند در کنار هم و با هم اندیشی و هم افزایی ، برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و رفع نواقص تلاش کنند.
خبردنا: آئین تکریم و معارفه معاون امور اقتصادی ، معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با حضور "محمد شریعتمداری ” وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و در محل این وزارتخانه برگزار شد .

به گزارش"خبردنا" ، "محمد شریعتمداری ” در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی صحیح به مردم گفت : فعالیت های فراوانی در وزارتخانه انجام می شود که باید درخصوص آن ها اطلاع رسانی صحیح و مناسبی به جامعه مخاطب داشته باشیم .

شریعتمداری، حضور موثر و تاثیر گذار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را در مجامع اقتصادی مختلف جهت تصمیم سازی لازم و مهم دانست و تاکید کرد : موضوعات باید رودر رو و شفاف با مردم در میان گذاشته شود .

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این وزارتخانه زیر مجموعه های گسترده ای دارد تاکید کرد : باید بین این مجموعه های بزرگ ، هم افزایی و همگرایی بیشتر ایجاد شود.

وی ادامه داد : مهم این است که مدیران بتوانند در کنار هم و با هم اندیشی و هم افزایی ، برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و رفع نواقص تلاش کنند.

شریعتمداری افزود: شنیدن صدای مخاطبان و ارتباط روشن و مستقیم با گروه های هدف امری ضروری است و باید در تصویب هر بخشنامه در هر حوزه حتما نظر مخاطب اصلی آن حوزه نیز استخراج گردد.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی برضرورت و اهمیت تحلیل و ایجاد محتوا در حوزه اطلاع رسانی به جامعه مخاطب تاکید کرد .

وی ، معاونت توسعه مدیریت منابع را نیز دارای جایگاهی مهم دانست .

میرزایی، معاون امور اقتصادی در این نشست تجلی عقلانیت ، کارآمدی ، شفافیت و سلامت درارتباط با مردم را بسیار مهم دانست و گفت: ما باید مدافع منافع گروه های بی صدا باشیم .

پناه، معاون توسعه مدیریت و منابع نیز اشاره کرد : امروز در عصر دانایی به سر می بریم، دانش سرمایه اصلی حکومت هاست و نگاه ما به مسائل باید نگاه دانشی باشد .

” شمس ” ، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز در این نشست گفت : روابط عمومی باید بتواند نیازها را شناسایی و اولویت ها را لحاظ کند . استخراج اولویت ها نیز باید با نیازهای سازمان تطابق داشته باشد .

وی تصریح کرد: روابط عمومی امروزه دیگر مانند گذشته ساده و خطی نیست و با حضور شبکه های اجتماعی و ظهور و فراگیر شدن پدیده "شهروند خبرنگاری” نیازمند تغییرات فراوان است .

گفتنی است طی احکام جداگانه ای از سوی محمد شریعتمداری "حجت اله میرزایی ” به عنوان معاون امور اقتصادی ، "غلامرضا پناه ” بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و” حامد شمس ” به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند.

در این نشست همچنین از تلاش ها و زحمات "علی سرزعیم "، "نصرالله بازوند ” و ” روزبه کردونی ” قدردانی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: