به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۲۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت داخلی باید مجرب، هوشمند، مسلط به دانش روز، ورزیده، توانمند و کارآمد باشد.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین مسئولیت استاندار تامین امنیت بوده که در این راستا با هیچ شخص، گروه و جریان سیاسی تعارف نداریم.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری در آئین صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تمام عوامل و عناصر نیروی انتظامی باید بدانند که نقش مهم و کلیدی در یکی از مهمترین مقوله‌های حاکمیت و نظام یعنی تامین امنیت دارند.

وی تاکید کرد: امنیت از خطوط قرمز نظام بوده و در تامین امنیت با هیچ شخص، گروه، جریان و جناحی تعارف نداریم و نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های متولی امنیت داخلی باید آنگونه که در فرامین فرمانده معظم کل قوا آمده، عمل کنند.

کلانتری ابراز کرد: در شعار باشعور و پرمفهوم هفته نیروی انتظامی امسال مبنی بر« پلیس هوشمند، امین مردم» دو روی نیروی انتظامی شامل اقتدار و رأفت - محبت دیده شده است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت داخلی باید مجرب، هوشمند، مسلط به دانش روز، ورزیده، توانمند و کارآمد باشد.

کلانتری با تاکید بر اینکه پلیس ورزیده و توانمند می‌تواند به مردم امید و آرامش دهد، ادامه داد: ماموران انتظامی با هیچ مجرم، شرور و قاچاقچی تعارف نمی‌کند و با اقدار قانون را اجرا کرده و در واقع تردید، تعارف و تعلل ندارد.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت کشورها در همه جای دنیا به امنیت گره خورده است زیرا سرمایه گذاری، رشد و ترقی بدون امنیت در مرزهای، خارج کشور و داخل کشور امکان ندارد.

کلانتری بیان کرد: نیروی انتظامی هم اکنون در شلمچه، مهران و قصر شیرین آمادگی کامل برای تامین امنیت حاضرین در تاثیرگذارترین همایش بشری در کره زمین یعنی پیاده روی اربعین را دارد و در واقع نیروی انتظامی فداکار و تکلیف گراست که به وظیفه خود عمل می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: