به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۲۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
خبردنا: مشاور وزیر ارتباطات به نامه دهیار یکی از روستاهای استان پاسخ داد و از عملکرد نمایندگان فعلی و اسبق استان در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

به گزارش"خبردنا" سید فرزاد نجات نیا در نامه خود آورده است:

خواهرزاده عزیز جناب آقای احسان شاه بهار

دهیار محترم روستای کل قیصر

سلام علیکم”

در شهر دمشق یادداشت جنابعالی را دریافت نمودم، لذا ضمن اینکه نائب الزیاره دوستان و رفقا هستم، نکاتی را به اجمال تقدیم می کنم.

۱- روستای کل خواجه قیصر به کد آبادی ۲۲۹۹۴۲ و ۲۴ خانوار بر اساس سرشماری سال ۹۵، که در ۷ کیلومتری شهر دهدشت با دو جاده دسترسی، از کریدور لنده-سوق و جاده اصفهان می باشد.

در بحث پوشش ارتباطی رومینگ دیتا با اپراتورهای همراه برقرار است، و پیش از این در تعهد همراه اول بوده و دارای سایت kb0160 ۲g.۳g در فاصله ۲.۹km می باشد، و اختلالات ارتباطی به جهت توپوگرافی خاص روستاست و برای تقویت پوشش ارتباطی و پهنای باند براساس پیگیری وزارت ارتباطات، شرکت ایرانسل اقدام به احداث سایت نموده و اکنون در مرحله حفاری است.(دکل دهستان راک)

۲- منو شما بدنیا نیامده بودیم، انقلاب شد و هر جا آسفالت تمام شد استانمان شروع شد و اکنون به برکت انقلاب اسلامی می بینم دهیار جوان دهه هفتادی (و سایر مسئولین محلی شهر و روستا) این گونه پیگیر مطالبات مردم می شوند نقد می کنند، مطالبه گری خدمات اجتماعی را دارند و این رویش های انقلاب اسلامی نوید بخش ساختن آینده_روشن و بهتر در موقعیت اقدام هستند.

۳- هستند روستاهای دور دست از نعمت آب و گازو برق و جاده و پوشش ارتباطی بی بهره و یا به تازگی برخی مشکلاتشان مرتفع شده و اکنون به برکت انقلاب خوشحالم که برای نوسازی و اصلاح ساختار کالبدی روستا تلاش می کنید.

بنده از باب وظیفه سازمانی و "حب الوطن من الایمان” نسبت به استانم و زادگاهم عِرق دارم، اما در حوزه کاری خودم با نگاه عدالت محوری، استحقاق درغک، لیراب و لیرکک و لیرتلخک، شیخ حسین، ممبی و سرآسیاب و سواری و مندان و…را باید بر اساس شاخص ها در اولویت بدانم.

شما میدانی و بقیه هم بدانند که تنها برادر من سید ایمان(کارشناسی ارشد و مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه استان) شرایطی شبیه به خیل جوانان بیکار جویای کار دارد و از رانت برادر دستیار وزیر خویش در دولت بی نصیب بوده، هر چند تدبیر تولید منابع را به اشکال دیگری دارد، و آن روزی بنده خوشم که همه ما باهم در کنار هم به صورت عادلانه غرق رحمت خدمات جمهوری اسلامی ایران باشیم و آن روز خوشی من است که شاهد کسب و کار های فراوان، پر رونق وجوانانِ منطقه بی رونقم باشم، تا تحقیر نشوند و برای بدست آوردن لقمه ای نان به ناتوری در آن سوی مرزهای استانم نیندیشند!

۴- به نکته خوبی در رونق اقتصادی روستا اشاره کردید و بنده نیز نظر به هماهنگی با صدا و سیما، کل قیصر سوژه مناسب در سال رونق تولید (برای تهیه یک مستند از روستایی که بدون استثناء همه فنی و مهارتی و مشغول به فعالیتهای اقتصادی بوده و با دهها ادوات کشاورزی خود به همه استانهای همجوار خدمات می دهند) را در دستور کار قرار دهند.

۵- طبیعتا متناسب با وظایف سازمانی از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد انتظار می رود امثال بنده میراث دار توقعات انباشته سنوات گذشته ندانسته. و به امید روزی که مردم و مسئولین به وظایف متقابل خویش بیش از پیش واقف باشند.

و اکنون وقت آن رسیده که جوانان این مرز و بوم برای برون رفت از شرایط کنونی با استفاده از تجربیات چهل ساله طرحی نو در اندازند!

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

با آرزوی توفیقات روزافزون

سید فرزاد نجات نیا

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
اطلاع موثق هست نامه دهیار این روستا با هماهنگی خود نجات نیا نوشته شد.این بازی ها دیگه برای مردم تکراری هست
تا مثلا بگه من چکار کردم و بیاد تو چشم. آخه مرد حسابی ایرانسل هم شد آب و نون.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
دست بردارید بابا این چه کاریه آخه
نمیدونم مخاطب این سایت ها رو چه فرض کردید
به خدا با این حرکت ها و تکنیک ها فقط فاصله تون رو با دوستان و مردم بیشتر میکنید
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
خدا دونه نماینده ای بهتر و توانمندتر و کاری تر از موحد سی کهگلو نیسی و نخواهد بود ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
جناب نجات نیا جان خودت از این نقش ها بازی نکن مردم تو را خوب می شناسن
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
خدایی اش بعداز موحد نماینده جدی وپیگیرمطالبات مردمی درکهگیلویه وتوابع ندیدیم چشم به راه ایم تابیاید ازاین تبلیغات فریبنده زیاددیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر: