به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۲۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
اخبار غیررسمی خبرمی دهند:
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی این دوره از انتخابات را در حوزه انتخابیه تهران به رقابت خواهد پرداخت.
به گزارش خبردنا، " دکتر ستار هدایتخواه " نماینده دو دوره بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی که توانست خود را به عنوان یکی از نمایندگان برجسته اصولگرایی در سطح ملی مطرح کند و علیرغم دو دوره ناکامی در بویراحمد، همچنان در میان اصولگرایان کشور محبوبیت ویژه ای داشته باشد این دوره از انتخابات را در حوزه انتخابیه تهران به رقابت خواهد پرداخت.

شنیده ها حکایت از آن دارد که موافقت اولیه حضور وی در لیست تهران به دست آمده و احتمالا این نامزد اصولگرا از حوزه انتخابیه تهران به میدان رقابت خواهد آمد.

گفته می شود موافقت های اولیه با بزرگان اصولگرا در تهران صورت گرفته است و احتمالا دکتر  هدایتخواه " بار سفر خواهد بست و به حوزه انتخابیه تهران خواهد پیوست. 

بنظر می رسد که اصولگرایان در سطح ملی در این دوره از انتخابات با تمام نیروهای توانمند خود به میدان خواهند آمد و در سطح استان ها نیز در تلاشند تا انسجام و وحدت کلی را در بین نیروهای وفادار به این جریان سیاسی ایجاد نمایند.

در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیز تلاش های فراوانی در جریان است تا یک هماهنگی و وحدت کلی برای معرفی یک نامزد واحد از سوی این جریان صورت گیرد و از تشتت و انشقاق ایجاد شده  جلوگیری نمایند.

امیدست " دکتر هدایتخواه " از حوزه انتخابیه تهران به خانه یازدهم ملت راه یابد تا استان کهگیلویه و بویراحمد دارای یک نماینده بیشتر در مجلس باشد.

اخبار منتشره از کاندیداتوری مُخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه تهران هنوز به تایید رسمی نرسیده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: