به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۲۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
این منابع خبری " خبردنا " همچنین گزارش داده اند که موضوعات رد و بدل شده چنان جدی و چالشی مطرح شده است که در پاره ای موارد به تهدید موضعگیری علیه همدیگر هم انجامیده است .
خبردنا : جلسه 1+5 اصلاح طلبان " بویراحمد و دنا " در باغ لاله " پونک " تهران شب گذشته برگزار شد .


گزارش اختصاصی " خبردنا " از این نشست حاکی از آن است که در این دیدار چالشی و بسیار جدید مباحث مربوط به انتخابات " بویراحمد و دنا "  و موضع گیری سید " باقر موسوی " مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

این گزارش تصریح دارد که در این جلسه که با حضور پنج نفر از اصلاح طلبان ذی نفوذ " بویراحمد و دنا "  و سید " باقر موسوی جهان آباد " در باغ " لاله " پونک تهران برگزار شد نحوه ورود اصلاح طلبان به  انتخابات اسفند ماه بویژه حمایت سید باقر موسوی از کاندیدای نهایی مورد تبادل نظر قرار گرفت .

منابع موثق " خبردنا " از این دیدار گزارش داده اند که برخی حاضران در این نشست از حمایت ضمنی سید " باقر موسوی " از " ایزدپناه " احدی از کاندیداهای احتمالی " بویراحمد  و دنا " بشدت انتقاد کرده و  معتقد بودند که " ایزدپناه " توانایی بسیج کردن آراء مردم این حوزه انتخابیه را ندارد و  میان مردم شناخته شده نیست .


این منابع خبری " خبردنا " همچنین گزارش داده اند که موضوعات رد و بدل شده چنان جدی و چالشی مطرح شده است که در پاره ای موارد به تهدید موضعگیری علیه همدیگر هم انجامیده است .

گزارش های رسیده به " خبردنا " از این دیدار مهم و محرمانه حاکی از آن است که سید " باقر موسوی " در این نشست دلایل خود را برای حمایت از " ایزدپناه " اعلام کرده اما برخی موارد مطرح شده از سوی تعدادی از پنج نفر حاضر دراین نشست را در این خصوص نیز پذیرفته است .

منابع موثق " خبردنا " همچنین گزارش داده اند که سید " باقر موسوی "به درخواست چندنفر از حاضران این نشست برای حمایت از "محمد علی وکیلی " کاندیدای احتمالی " بویراحمد و دنا " بشدت پاسخ رد داده و عنوان کرده است بگفته برخی نزدیکان وی ، کاندیداتوری وی در بویراحمد و دنا برای آنها ناخوش آیند و او نباید در بویراحمد نامزد انتخابات شود جه دلیلی برای حمایت از او وجود دارد ؟!

سید " باقر موسوی " همچنین در این نشست با انتقاد از عملکرد  " وکیلی " و  اظهارات نزدیکان وی حمایت از وی را بشدت رد کردند .

وی همچنین پذیرفته که پنجشنبه هفته جاری 18 مهرماه در سفری به یاسوج  از نزدیک با مردم مناطق مختلف " بویراحمد و دنا " دیدار و برآورد ضمنی از پایگاه اجتماعی کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان در این حوزه انتخابیه داشته باشد .

گفته می شود این سفر تاثیر بسزایی در اتخاذ تصمیم نهایی سید " باقر موسوی " برای معرفی کاندیدای نهایی اصلاح طلبان " بویراحمد و دنا " خواهد داشت  .




انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
در بین اطلاح طلبان تنها کسی که در صورت حمایت قاطعانه سید باقر و دکتر غریب پور شانس و اقبال عمومی مردم را به همراه خواهد داشت کسی نیست جزئ حاج قوام فروزان
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
با سلام
احتمالا فصل کوچ پرندگان عاشق از تهران به یاسوج بدلیل عدم اقبال عمومی مردم تهران فرا رسیده است.
اصلاحطلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
باسلام
ایزدپناه موفق ترین گزینه
بویراحمد ایل سرافرازم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
تنها خواسته ما از سیدباقر عزیز این است کاندیدای اصلاح طلبان را معرفی کند و مثل انتخابات دور قبل عمل نکند و سکوت هم نکند تا اصلاح طلبان در انتخابات بویراحمد و دنا مثل کودک یتیم و خانواده بی سرپرست باشند. سیدباقر هرکس را معرفی کند ما جانمان را برایش می گذاریم و اگر این کار را نکند برای همیشه باید میخ تابوت اصلاحات را در این حوزه انتخابیه برای همیشه با چکش، محکم کوبید. سیدباقر خدمتگزارتیم
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
موسوی بزرگ مردی برای همه ی دوران ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
بانهایت احترام خواب دیدن خیر باشه ضمنامواظب پوست موز ها باشید
بهروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
سلام.پس الان تکلیف دکتر وکیلی چیه؟چکار باید بوده؟اگر سید باقر و تاج گردون حمایت اش نکنند،شک نکنید که در انتخابات آینده حتی توی لیست هم نخواهد بود.آقای وکیلی این اواخر خیلی خیلی تند می رفت ،الان هم کارش به جایی رسیده که سید باقر را تهدید به رسوایی می کند.البته شک ندارم که وکیلی بهرامی را تحریک خواهد کرد،که در بویراحمد مقابل موسوی و گزینه شورا قد علم کند.به هر حال شاید وکیلی به بویراحمد نیاد ولی تمام سعی و تلاش اش را برای برهم زدن بازی سید باقر خواهد کرد.و مهره ای برای برهم زدن این بازی بهتر از بهرامی نیست. شورای اصلاح طلبان +موسوی =ایزدپناه و بهرامی هم به نمایندگی وکیلی در مقابل این جریان خواهد ماند
ذآقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
همش تقصیر وکیلی ولی نمی دونم چرا موسوی یه بار با بهرامی مشکل داره یه بار با وکیلی یه بار می گه فروزان خوبه یه بار می گه اردوان آخرشم خودش ثبت نام می کنه تایید که نشد می گه زارعی شایدم به روشنفکر رای بده احتمالا به بقیه هم می گه باید منتظر بمونیدددددددد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
0
چقدر هم این جلسه محرمانه بوده که این همه خبر و اتفاق از جلسه به بیرون درز کرده
غضنفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
0
خدا و اصلاحات نخواه که هر بی سر پایی براش جلسه محرمانه می گذاره.برای سید باقر موسوی باید تاسف خورد که با کسانی می نشینه که در انتخابات شورای شهر کمتر از 500 رای داشت و یا با کسی جلسه می گذاره که تا همین دیروز برای رسیدن به یک کرسی مدیریتی له له می زد و همین امروز اگر پیشنهاد مدیریت بهزیستی را تعارف اش کنی، سید باقر موسوی که سهله همون وکیلی را که این همه داخل جلسه براش نوحه سرائی می کرد را در طبق می گذارد به پیشنهاد دهنده هدیه می دهد. آقا جان من یک بی سواد هستم ولی مطمئن هستم کار اصلاحات برای همیشه تمومه.
تابنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
0
از زارع به دکتر وکیلی رسیدن نیازمند درک است ...
درود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
سلام
لتفاقا آقای وکیلی به هیچ عنوان نه تنها شان و منزلت نمایندگی را حفظ نکرد بلکه ظرفیت ردای نماینده را اصلا نداشت و متاسفانه رفتار و اخلاق فردی و اجتماعی ایشون مزید بر علت است کسانی که الان از وکیلی میکویند مسلما دلسوز نظام و استان نیستند بلکه منافع شخصی آنها در نمایندگی وکیلی است
چهار سال آقای وکیلی نماینده تهران بود بچه های استان با جان و دل شبانه روزی برای ایشون از هزینه خودشون تلاش کردند دست کدوم یکی از بچه های استان را بدون رانت یا رابطه گرفت بعد از انتخابات حتی یکبار پاسخ گوی تلفن یا دیدار ملاقات کار حضرت فیل بود در صورتی که قبل از انتخابات با سینه خیز گوشی جواب میداد ولی امروزه ما را به حسن برارش پاس میدهد .
بر خلاف این اوصاف آقای ایزدپناه مردی تمام عیار از صداقت تا توان کاری و شجاعت و اصالت ریشه ای و...در بزرگ مرد وجود دارد انشااله چنین اتفتق میمونی بوجود آید تا آرامش برای استان تامین گردد.
موفق باشید دوستان
نام:
ایمیل:
* نظر: