به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۲۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت:
کلانتری گفت: دانش آموزان و نوجوانان در مناطق حاشیه ای از جمله قشرهای در معرض بروز آسیب های اجتماعی هستند.
خبردنا: در مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد،نماینده ولی فقیه در استان و همچنین برخی مسئولان استانی محموله کمک‌های آموزشی به مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهرها ارسال شد.

به گزارش"خبردنا" ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ۱۰میلیارد ریال تجهیزات آموزشی از محل اعتبارات فرهنگی تامین و بین مدارس حاشیه شهرهای استان توزیع شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: این تجهیزات آموزشی در قالب کاروان خودرویی به مناطق حاشیه شهرهای یاسوج،  گچساران و دهدشت منتقل و تحویل آموزش و پرورش استان می شود.

حسین کلانتری یادآور شد: این تجهیزات آموزشی بین ۵۴ مدرسه حاشیه شهرهای یاسوج ،دوگنبدان و دهدشت توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردها و راهبردهای اساسی دولت تدبیر و امید در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی،توانمندسازی و اجرای طرح های تاب آوری اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهرهاست که استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از مناطق مورد توجه دولت در این زمینه بوده است.

کلانتری گفت: دانش آموزان و نوجوانان در مناطق حاشیه ای از جمله قشرهای در معرض بروز آسیب های اجتماعی هستند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت تحقق عدالت آموزشی در جای جای این استان حتی در دورترین مناطق آن نیز تاکید کرد و گفت: رویکرد و راهبرد دولت بر همین مبنا استوار است.

وی از مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت به دلیل توجه ویژه به استان تقدیر کرد و گفت: یکی از انتظارات اساسی و مهم ما از این بنیادهای مهم و تاثیر گذار این است که سعی کنند طرحهای تولید و بنیادی که منجر به اشتغالزایی شود در این استان راه اندازی کنند.

وی در پایان استقرار و استقلال نمایندگی بنیاد برکت در استان را خواستار شد و افزود: تکمیل و تسریع در روند اجرای طرح‌ها و پروژه ها از سوی این بنیاد در استان از اولویت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: