به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۲۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار :
وی افزود: هم اکنون در هفته تنها دو روز در هفته در فروگاه یاسوج به مقصد تهران و بالعکس پرواز داریم که یکی از خواسته‌های مردم افزایش پروازها حداقل در روز یک پرواز است.
خبردنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته به‌حق مردم این استان افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج است.

به گزارش"خبردنا" ، عزیز فیلی، اظهار داشت: افزایش پروازهای تهران ـ یاسوج و بالعکس از طریق فرودگاه یاسوج از جمله مهمترین خواسته‌ به حق مردم این استان است.

وی خواستار چاره‌اندیشی توسط مسئولان و متولیان امر شد و افزود: هم اکنون در هفته تنها دو روز در هفته در فروگاه یاسوج به مقصد تهران و بالعکس پرواز داریم که یکی از خواسته‌های مردم افزایش پروازها حداقل در روز یک پرواز است.

فیلی با بیان اینکه در صنعت حمل و نقل توانمندی‌های زیادی داریم، ابراز کرد: هزینه نگهداری راه‌ها اعم از اصلی، فرعی و روستایی در این استان به دلیل تپوگرافی خاص بسیار بالاست به گونه‌ای که چند برابر بسیاری از استان‌هاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان در زمینه ساخت تونل بعد از استان‌های مازندران و تهران رتبه سوم را در بین دیگر استان‌های کشور دارد و پل‌های بزرگ و دره‌ای زیادی داریم که برای تکمیل آن‌ها نیاز به اعتبار داریم.

فیلی با تاکید بر اینکه در بحث راه‌های روستایی در استان عقب ماندگی زیادی داریم، ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده بزودی جشن پایان و تکمیل مسکن مهر در شهرهای مختلف استان را برگزار می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: