به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
وی ادامه داد: این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در این سن و سال وقت می‌گذارند و با جوانان می‌نشینند و گفت‌وگو می‌کنند.
خبردنا: امام جمعه موقت گچساران گفت: نه تنها در کشور ما بلکه در کشورهای دیگر هم مسبوق به سابقه است و به عنوان مثال شخصیتی که می‌خواهد وارد مجلس فرانسه بشود باید ۵۰۰ امضاء در مرحله اول جمع کند.

 به گزارش"خبردنا"، حجت‌الاسلام محمدسعید رشیدی‌کیا در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: هفته‌ای که گذشت رهبر انقلاب دو دیدار فوق العاده سنگین داشتند دیدار اول از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و دیدار دوم نیز با جوانان نخبه و افتخار آفرین این مرز و بوم.

وی افزود: آنچه از این دیدارها می‌توان اثبات کرد توجه معظم‌له به دو امر دیانت و اصالت بود، توصیه به جوانان عزیزمان که متدین باشید و دوم اینکه اصالت خودتان را محافظت کنید.

رشیدی کیا اظهار کرد: پیامی که رهبر معظم انقلاب به همه مسئولین انقلاب اسلامی رسانده‌اند این است که هوای جوانان را داشته باشید و موجب اعتماد به نفس آنها شوید.

 وی ادامه داد: این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در این سن و سال وقت می‌گذارند و با جوانان می‌نشینند و گفت‌وگو می‌کنند.

امام جمعه موقت گچساران گفت: خطاب من از طرف مردم گچساران به مسئولین این است که این روزها برخی‌ها دانسته و یا نادانسته سخنرانی می‌کنند و افاضاتی هم دارند آن هم برخلاف مصالح عمومی کشورمان که باید پرسید چرا بذر نفرت و ناامیدی را در دل جوانان می‌کارید.

رشیدی‌کیا در ادامه گفت: مسوولان در آستانه انتخابات قرار داریم و موظف هستید که با کلامتان از آرامش جامعه صیانت کنید و مکلف هستید و قسم خورده‌اید و مراقب باشید که چه چیزی بر زبان جاری می‌کنید.

وی تصریح کرد: نه تنها در کشور ما بلکه در کشورهای دیگر هم مسبوق به سابقه است و به عنوان مثال شخصیتی که می‌خواهد وارد مجلس فرانسه بشود باید ۵۰۰ امضاء در مرحله اول جمع کند آن هم از نمایندگان سراسر کشور که آیا این آقا شایستگی این را دارد که به مجلس برود یا ندارد.

امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد: برخی‌ها یک مقداری که می‌خواهند زبانشان را بچرخانند تا حدی بچرخانند که باعث مسمومیت افکار جوانانمان نشود.

رشیدی‌کیا تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدارها بیان دارند که به من گفته‌اند که الان ۴هزار شرکت دانش بنیان در کشور داریم، اما این باید به ۴۰۰هزار تا برسد، یعنی نگاه حضرت آقا به یک افق بسیار وسیع‌تری است و اگر علم با فهم و معنویت همراه باشد نوعی خادم است و موجبات ترقی یک جامعه را فراهم می کند.

وی در ادامه افزود: حضرت آقا بیان داشتند یک جریانی در کشور وجود دارد که با پدیده جنبش علمی با بددلی برخورد می‌کنند و اتفاقا حضرت آقا بار دیگر عنوان داشتند که این حرکت بدخواهانه از داخل دانشگاه شروع می‌شود و باید گفت که چه جوابی دارد آن فردی که آن تخم بد را در ذهن جوان این مملکت می‌کارد.

رشیدی‌کیا گفت: نکته بعد که باز حضرت آقا اشاره داشتند این بود که کار دیگر این جریان دلالی نخبگان علمی این کشور است که آنها را به کشورهای اروپایی و آمریکایی سوق می‌دهند در حالی که این نخبگان پاره تن این کشور هستند پس بنابراین در مجموعه نخبگانی دین و ملیت باید با جدیت دنبال شود.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: آنچه امروز به اسم آزادی در این کوچه‌ها و خیابان‌ها مشاهده می‌کنیم با ملیت ایرانی مان سازگار نیست، دعوت می‌کنم از هر عزیزی که منکر است که خیلی ما با مجموعه پاساگارد هم فاصله نداریم و  بروید و این سنگ نگاره‌ها را ببینید و مشاهده کنید که اندازه دامن زنان ایرانی تا به کجا می‌رسید، شرف مردان ایران و عزت مردم ایران را ببینید و اینکه به فکر نسل های آینده بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: الحق و الانصاف این روزها برخورد مردم گچساران با زوار اربعین باعث سرافرازی این شهرستان شده است و خداوند جزای خیر در دنیا و آخرت هم نصیبتان بفرمایند، باز هم کل موکب ها استمداد طلبیدند چون امسال تعداد زوار بسیار زیاد هستند و توقع داریم که همچون گذشته روسفید بشویم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
ما هم حاضریم بیش از این امضا ورای حمع اوری کنیم ولی نظارت استصوابی نباشه
نام:
ایمیل:
* نظر: