به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۲۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
خبردنا: شهردار باشت در نامه ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وی خواست به برخی سوالات مطرح شده پاسخ دهد.

به گزارش"خبردنا" متن این نامه به شرح زیر است:


استاندار محترم جناب اقای  دکتر کلانتری

سلام علیکم

از اینکه چندین ماه از مسئولیت حضرتعالی بر سکان استانداری استان کهگیلویه وبویراحمد   میگذرد خوشحال و خرسندیم و میبینیم که با سفرهای مختلف به تهران پیگیر مشکلات و امورات این استان هستید و انتظار هم داشتیم و داریم دراین چند ماهی که از مسئولیت شما میگذرد با سفر به شهرستان ها و تشکیل جلسات سخنان و مشکلات مسئولین  از نزدیک میشنیدید و چاره اندیشی میکردید.

جناب دکتر کلانتری

بیشتر مشکلات هم پول نیست بعضی مدیران زحمت به خود نمیدهند پای کار باشند و پاسخگوی خواسته های مردم نیستند فکر میکنند که از جیب خودشان میخواهند مشکل مردم را حل کنند نمیدانند این حق خود مردم میباشد.

امادر خصوص شورای برنامه ریزی استان گلایه های هست.

اولا باید تشکری داشته باشم از ریاست محترم سازمان و همه همکارانشون که انصافا خوب با مدیران شهرستانهادر ارتباط  و پیگیر اعتبارات هستند.

جناب دکتر کلانتری هم ما خوب میدانیم که گرفتن اعتبارات با این وضعیت اقتصادی مملکت کار ساده ای نیست و هم اینجا ازمجمع نمایندگان استان حضرتعالی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی تشکر میکنیم امار و ارقامی هم که درخصوص اعتبارات استانی  اعلام شده رضایت بخش و برای استان ما امار خوبی است.

اما سئوال اینجاست:

دکتر عزیز این امار چقدر به واقعیت نزدیک است؟

چند درصد این امار تخصیص داده میشود؟

مدیران دستگاها چند درصد این تخصیص جذب میکنند؟

چند درصد اعتبارات و یا تخصیص سال گذشته برگشت خورده به خزانه دولت علت چه بوده؟

چند درصد این تخصیصها در ده روز اخر با فشار سازمان و خزانه استان به مدیران جذب شده ونحوه جذب در این ده روز که امکان زمان برگزاری مناقصه هم نبوده چطور بوده؟ و...

از حضرتعالی انتظار میرود اولا امار اعتبارات هر شهرستان به واقعیت نزدیک باشد نه اعتبار برروی کاغذ سه میلیارد ولی تخصیص هشتصد تومان باشد. چون سالهای قبل همینطور بوده در صورت نیاز امار هست میدهیم خدمتتون . چون هر چه اعتبار پیش بینی شده دقیقتر باشد دستگاه به اندازه همون امار و اعتبار هزینه میکند و بدهی کمتری دارد.

پیشنهاد میدهیم خدمتتون دستگاهای که سال گذشته نتوانسته اند اعتبارات جذب کنند و به خزانه برگشت خورده امسال اعتباری کمتری به ان داده شود.

جناب دکتر کلانتری من در عجبم!

چرا مدیر بعضی دستگاها حاضرهستند اعتبارش برگشت بخورد ولی حاضر نیستند بابت بخشی از بدهی خود در خصوص عوارضات به شهرداری های استان که این روزها وضعیت خوبی ندارند بپردازند؟

مگر شهرداریها نباید به حق وحقوق خود برسند انتطار میرود موضوع بسیار مهم پیگیری فرمایید و بی تفاوت نباشید.

و درپایان این همه هکتار از اراضی ملی و زراعی که در این استان برای طرح گردشگری و رفاهی تغییر کاربری داده شده ایا طرحها اجرا شده یا فقط هدف تغییر کاربری بوده رسیدگی فرمایید .

در پایان برای حضرتعالی و سایر خدمتگزاران صدیق به نظام جمهوری اسلامی ایران ارزوی موفقیت دارم.

خادم همه عزیزان لطف اله موسوی شهردار باشت
نام:
ایمیل:
* نظر: