به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۲۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
وی یکی از شاخص های مهم ارزیابی مدیران استان را میزان تخصیص اعتبارات متمرکز دولتی ذکر کرد.
خبردنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی استان گفت: بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال از محل بند (و) به کهگیلویه وبویراحمد ابلاغ شد که تاکنون ۸۰ میلیارد ریال ان تخصیص یافته است.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری میزان بدهی های دولت به بخش خصوصی و پیمانکاران در استان را نیز رقمی افزون بر ۱۴ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و تاکید کرد: افزون بر پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از این میزان مربوط به میزان مطالبات پیمانکاران از دستگاه های اجرایی استان در قالب اجرای طرح های عمرانی است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در صورتی که مجلس شورای اسلامی در این مجوز قید کرده که ۵۰ درصد از مبلغ اختصاص یافته تنها برای پیمانکاران لحاظ شود اما برخی دستگاه ها در عملیاتی کردن این فرصت کوتاهی می کنند.

وی یکی از شاخص های مهم ارزیابی مدیران استان را میزان تخصیص اعتبارات متمرکز دولتی با استفاده از ظرفیت های قانون موجود در قانون بودجه سالانه کشور بویزه موضوع بند و تبصره پنج ذکر کرد.

کلانتری بیان کرد: با تلاش سازمان برنامه وبودجه و مدیران اجرایی و رایزنی های انجام شده افزون بر سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اسناد خزنه در این استان جذب شود که میزان جذب این اسناد ظرف یک ماه گذشته بالای ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

اخد مجوز ماده ۲۳ برای طرح های عمرانی ملی استانی شده از دیگر موضوعات و دستورکارهای امروز شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه وبویراحمد بود که برخی از طرح های کلان و مهم این استان در بخش های آب، راه، کشاورزی و میراث فرهنگی فاقد این مجوز هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: