به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۳۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
وی عنوان کرد: وجود منابع غنی گازی و نفتی این شهرستان را نسبت به دیگر شهرستان‌ها متمایز کرده است.

خبردنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات مجریان قانون باید وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و اجازه حمایت از یک کاندیدای خاص را نخواهند داشت.

به گزارش"خبردنا"، "احد جمالی" در نشست فوق العاده شورای اداری شهرستان گچساران افزود: امسال انتخابات مجلس و خبرگان را در کشور پیش رو داریم که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی با مشارکت با شکوه خود در این انتخابات بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه تلاش خواهیم کرد تا این انتخابات با حضور حداکثری مردم و با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

جمالی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی با تحمیل فشار اقتصادی و تحریم‌ها می‌خواهند این نظام را ناکارآمد جلوه دهند که مانند گذشته نقشه های آنها شکست خورده و نا امید می شوند.در چنین شرایطی حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شود.

وی خطاب به مسئولان خاطر نشان کرد: امنیت، سلامت و حضور حداکثری را در این انتخابات شما مسئولان باید به وجود آورید. در انتخابات مجریان قانون باید وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و اجازه حمایت از یک کاندید را نخواهند داشت. اگر مواردی مشاهده شود که از موقعیت و امکانات اداری در زمان انتخابات استفاده شود برخورد خواهیم کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به مسائلی که بیان شد، وضعیت شهرستان گچساران یک وضعیت حساسی است چرا که از نظر موقعیت جغرافیایی یک راه ترانزیتی محسوب می شود.

جمالی اضافه کرد: با توجه به مسائل عنوان شده و ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های خوب گچساران در آینده به این شهرستان دو بخش افزوده خواهد شد.

در این نشست نشاطی فر به عنوان معاون برنامه‌ریزی فرمانداری گچساران معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: