به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۳۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
وی گفت: عزل وی تنها بهانه برای مطرح شدن این مباحث است و بدون شک عزل وی ناشی از برخی تخلفات اداری است .
خبردنا: مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اظهارات نچندان مناسب رئیس معزول ثبت احوال دنا گفت: مطالب منتشر شده توسط رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دنا کذب محض است و بنا به یکسری تخلفات اداری که قطعاً درون سازمانی است تا کنون نخواستیم و نمی خواهیم بیرون درج شود با وی مدارا کردیم.

 به گزارش"خبردنا"، سید محمدعلیتقوی در ادامه افزود: نامه منتشر شده وی مربوط به تیرماه سال جاری است و قطعا در همان زمان اگر می خواستیم وی را عزل می کردیم و به خاطر برخی تخلفات وی را عزل کردیم.

مدیرکل ثبت احوال استان با اظهارگلایه مندی شدید از رسانه ها گفت: انتظار داشتیم رسانه ها به وظایف خود درست عمل کنند و صحت و سقم یک مسئله را به درستی جویا شوند که این مسئله حق الناس است و در راستای حقوق شهروندی باید شفاف سازی صورت می گرفت و این کار اخلاقی نبود.

وی در ادامه تاکیدکرد: مطالب وی کاملا نادرست است و به هیچ وجه نمایندگان از ما حرف شنوی نخواهند داشت و اتفاقا خود این فرد به دنبال نمایندگان بود و به نتیجه نرسیده است.

تقوی در ادامه اظهارکرد: در حوزه مدیریتی هیچ ارتباطی با هیچکدام از نمایندگان استان ندارم و اساسا در حوزه کاری، نمایندگان خیلی نفوذ نخواهد داشت چرا که ثبت احوال همانند سایر دستگاه ها نیست و همیشه بدون حاشیه و تخصصی بوده است و هیچ وقت هیچ کدام از نمایندگان محترم دخالت نداشته اند.

مدیرکل ثبت احوال استان گفت: خیلی از مسائل محرمانه است و بیشتر مسائل مطرح شده از سوی ایشان مربوط به این نامه منتشر شده نیست و برخی از ادعا های وی از سوی سازمان مرکزی نیز کذب تلقی شده است.

وی گفت: عزل وی تنها بهانه برای مطرح شدن این مباحث است و بدون شک عزل وی ناشی از برخی تخلفات اداری است .
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
تقوی جان خودتم وضعیتی بهتر از ایشون نداری
نام:
ایمیل:
* نظر: