به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۴۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
خبری تاسفبار از یک مسوول قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد:‌
مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: هم اکنون ۸۰ درصد موسسات قرآنی این استان تعطیل هستند.
"محسن رضایی"، با بیان اینکه از ۲۰ مؤسسه قرآنی تحت پوشش تبلیغات اسلامی استان، در حال حاضر تنها شش مؤسسه فعال هستند که معادل ۸۰ درصد می شود، افزود: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قول مساعد داده به زودی رهن مؤسسات قرآنی غیرفعال را پرداخت کند تا راه‌اندازی شوند، ضمن اینکه مشکل تمامی مؤسسات قرآنی استان، نبود پرداخت رهن و اجاره است.

وی با اشاره به فعالیت ۸۵۰ خانه قرآنی در استان، بیان کرد: ۶۰ خانه قرآنی که دوره تربیت معلم قرآن را گذرانده‌اند، در آستانه ثبت هستند.

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌ و بویراحمد با اشاره به اینکه مؤسسه قرآنی ترنم وحی در یاسوج با مدیریت کشواد جمالفرد، فعال‌ترین مؤسسه تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: همچنین مؤسسه قرآنی معراج یاسوج به مدیریت بنده نیز در رده بعدی قرار دارد.

رضایی تصریح کرد: برگزاری دوره ۷۰ نفر از استعدادهای قرآنی در رده‌های سنی ۱۴ تا ۱۸ سال (قاریان برتر نوجوان) با حضور علی‌رضا مسیح‌پور و حسین علی‌نسب و بازدید از فعالیت‌های قرآنی چرام از برنامه‌های اجرایی صورت گرفته است.

وی برگزاری دوره تربیت داور با حضور ۲۵ آقا که دوره تربیت معلم و قرائت سطح ۴ را گذرانده‌اند و مربی تخصصی و شناخته شده هستند، را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: در پایان گواهی به آنان صادر می‌شود.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌ و بویراحمد بیان کرد: کارگاه سبک زندگی اسلامی با حضور مهدی شکری در باشت با حضور ۱۵۰ نفر از بانوان و آقایان و ۳۰ نفر از بانوان در گچساران برگزار شد./ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: