به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست دکتر حسین کلانتری استاندار و با حضور دکتر جلیلی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبردنا، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این نشست از به کُما رفتن واحدهای تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار نگرانی کرد و یادآورشد: ساز و کار مالیاتی حاکم در راستای رونق تولید نیست.

" جبار کیانی پور " با اشاره به اینکه روند کنونی دریافت مالیات در استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه مناسب با شرایط اقتصادی استان نیست، اظهارداشت:در این استان هیچ منبع درآمد بالایی نیست و سقف مالیات‌ها هم خیلی بالا است.

وی باتاکید براینکه واحدهای تولیدی استان به کما رفته و شرایط سختی داریم و بخش خصوصی قفل شده است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی سیگنال‌های خوبی را دریافت نمی‌کنیم برای بخش خصوصی، افزود: اداره مالیاتی باید به فکر مؤدی‌های جدید باشد. کسب و کارهایی هستند، مثل آهن فروش‌ها که میلیاردها تومان درآمد دارند.

رییس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: بنده خودم در سال یک و نیم میلیارد تومان پرداخت می‌کنم و حقیقتاً بخش خصوصی از این وضعیت گریان هست و ساز و کار مالیاتی حاکم در راستای رونق تولید نیست.

کیانی پور در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه نامناسب تعامل بانک‌ها با بخش خصوصی گریزی زد و خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم، اما بعضی بانک‌ها از مدار وظایف خودشان خارج شدند و منابع آنها معلوم نیست به کجا می‌رود. من نمی‌دانم این همه زمین که در اختیار بانک‌ها است، برای چیست؟ منابع مردم را جمع می‌کنند و در خارج از استان مُلک می‌گیرند و منابع مردم را تبدیل به یورو می‌کنند و آن را در گاو صندوق‌هایشان نگه داری می‌کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوز مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
واقعا جناب آقای علی بازی عزیز و زحمت کش و اطلاع رسان متاسفانه بعضی کامنت ها را سانسور می کنید بعضی کامنت که هیچ مشکلی ندارند از جمله ما کامنت زدیم که استاندار محترم شما اطلاع دارید که محرومترین نقطه کشور و استان رودتلخ ممبی بهمئی است و از پیچاب باشت و زیلایی بویراحمد و آن روستای کذایی دیشموک (شاید سرگچ) محرومتر است اسمی هم از آن ببرید سری هم به آنجا بزنید چرا اطلاع رسانی نمی کنید؟!!!! حالا موضوع پتروشیمی های دهدشت و گچساران و یاسوج چه شدند؟ در بغل دست و بغل گوش ما پتروشیمی لردگان که سال 94 کلنگ زنی شد امروز افتتاح شد به همراه آن پتروشیمی ها بروجرد و کردستان و آذربایجان غربی هم به بهره برداری رسیدند !!! مشکل کار ما در استان چیست !! معاون اقتصادی استانداری به جای گزارش کار اداره کل بازرگانی به این مسائل بپردازد!!! استاندار محترم هم این مشکلات را پی گیری کند بابا فرماندار دولت دهم قرار بود آب بهمئی (لیکک) را سال 91 افتتاح و به بهره برداری برساند !!!! ولی کو؟!!!!!! موقع انتخابات که می شود هر کس و ناکس کلنگ بر می دارد و به زمین می کوبد و خبری از نتیجه آن نیست!!! این مردم گناه دارند روزی کاسه صبرشان لبریز می شود!!! در ضمن در زمان همه دولتها ندیدیم و نشنیدیم که وزرا به استان ما بیایند و یک طرح مهمی را به بهره برداری برسانند!!! ولی هروز از صدا سیما می بینیم و می شنویم که کدام طرح عظیم در بقیه استان ها و شهرستان ها به بهره برداری رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: