به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اصحاب رسانه از تغییر رویکرد دستگاه قضا در برخورد با جرائم و تقدم پیشگیری از برخورد قهری گفت و اظهار داشت: نحوه مداخله با جرایم تغییر کرده است، معاونت پیشگیری از وقوع جرم و فرهنگی حتماً ورود می کنند
به گزارش خبردنا، " سیدعیسی حسنی " در نشستی با رسانه ها گفت:‌ هدف این است قبل از وقوع جرم ورود کنیم، اگر آسیب، ناآگاهی و تخلف هست ورود میکنیم تا تبدیل به جرم نشود.

وی افزود: آموزش در مدارس را شروع کردیم، طرح هر مسجد یک حقوقدان را فعال کردیم تا مشاوره حقوقی به مردم دهند و مشکلات قضایی آنها را حل کنند

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چند مدیر را تذکر شفاهی و کتبی در خصوص مداخله های انتخاباتی دادیم،خاطرنشان کرد:برخی مدیران گفته اند در خارج از وقت اداری می توانیم حضور پیداکنیم این خلاف قانون است و از سر ناآگاهی به قانون است.

حسنی گفت: قانون می‌گوید حضور مدیران در نشست ها و جلسات انتخاباتی شائبه دخالت انتخاباتی دارد و جرم است، تاکنون حدود ۱۵ مدیر تذکر گرفته اند.

وی با تاکید براینکه اخبار انتخاباتی را کنترل می کنیم و برخی ها را به دستگاه های نظارتی اطلاع می دهیم، یادآورشد:‌مهمترین آسیب رسانه اقدام بخشی نگری و جبهه گیری است.

این مسوول قضایی در کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌گاهی سیاه نمایی ها دست مدیران در حرکت به سمت توسعه را میبندد، ما ورود کردیم و کمک کنیم به دولت، جاهای بسیاری مداخله کردیم تا امورات دولت بهتر پیش رود و خدمت به مردم تعطیل نشود.

حسنی گفت: در رسانه های استان اخیرأ می بینیم تخریب اشخاص به وفور مشاهده می‌شود، ما نظارت می کنیم و اگر افراد شکایت بکنند طبق قانون برخورد می کنیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
چرا تذكرات صادره را علني نميكنيد ، تكليف مديراني همچون سالار حسينپور سرپرست صنعت و معدن و تجارت چه خواهد شد كه در معيت تاجگردون به نام ماموريت اداري در ميتينگهاي خانگي باشت شركت كرده و براي رقباي احتمالي انتخاباتي آن حوزه شاخ و شانه ميكشند ايشان به قصد كسب پست رياست است نه هيچ چيز ديگر
نام:
ایمیل:
* نظر: