به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
وزیر جهادکشاورزی در یاسوج خبرداد؛
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شد گفت: سیستم‌های نوین آبیاری امسال از مرز ۲ میلیون و ۲۰۰ هکتار افزایش داشته است.
به گزارش خبردنا، محمود حجتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های وزرات کشاورزی توسعه سیستم‌های نوین آبیاری است.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه یک میلیون و 200 هزار هکتار در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شد، افزود: سیستم‌های نوین آبیاری امسال از مرز 2 میلیون و 200 هکتار افزایش داشته است.

وی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری که اجازه دادند برای این کار از صندوق توسعه ملی منابعی برداشت شود، گفت: با پیگیری‌های رئیس جمهور و سیار مسئولان این کار بزرگ در بحث زیرساخت و راه‌اندازی سیستم‌های نوین آبیاری انجام شد.

حجتی با بیان اینکه این طرح به خوبی مراحل اجرایی خود را دنبال کرده، افزود: توسعه سیستم‌های آبیاری نوین افزایش راندمان آبیاری در کشور را به‌دنبال دارد. 

حجتی با بیان اینکه واگذاری اراضی دولتی به کشاورزان ممنوع است، گفت: در چارچوب مواد قانونی و با همکاری سازمان امور اراضی و منابع طبیعی می‌توان اراضی شیب‌دار بدون پوشش گیاهی را تحت شرایطی و بدون داشتن مالکیت به کشاورزان واگذار کرد.   
نام:
ایمیل:
* نظر: