به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن عنوان شد؛
وی خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین استانی و شهرستانی، با بنیاد مسکن جهت خدمات رسانی بهتر به مردم استان خصوصا روستانشینان شدند .
خبردنا؛ نماینده مردم شهرستانهای بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد دیدار کرد.

به گزارش"خبردنا" و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن، زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویر احمد و دنا در این دیدار،ضمن قدردانی از فعالیت های بنیاد مسکن خصوصا  درشهرستانهای بویر احمد و دنا ، عملکرد بنیاد مسکن را  در بخش تهیه و اجرای طرحهای هادی، بهسازی و بازسازی واحدهای روستایی ، و مسکن شهری مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  فعالیت های عمرانی در روستاها موجب شده رغبت روستائیان جهت ماندن درروستاها افزایش یابد واز مهاجرت به شهر ها جلوگیری نماید .

وی در پایان قول مساعدت داد جهت تحقق اهداف بنیاد مسکن و تسریع در خدمات رسانی به مردم بویژه روستائیان بیش از پیش همکاری لازم را با این نهاد مقدس خواهند نمود .

جنتی مدیر کل بنیاد مسکن  در این دیدار ضمن خیر مقدم و ارائه گزارشی از عملکرد  این نهاد مقدس افزود : با توجه به پراکندگی روستاها در سطح استان لذا تعداد ۳۲۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در این دوشهرستان وجود دارد که تهیه طرح هادی در تمامی روستاها صورت گرفته است  .

مدیر کل بنیاد مسکن در ادامه افزود :  از مجموع ۲۴۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان بویر احمد ۱۲۹ روستا , و از مجموع ۸۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان دنا  در ۵۱ روستا با افق ده ساله طرح هادی روستایی  اجرا و پیش بینی شده , اما بنا به دلایلی بعضی از روستاها در حال توسعه و مهاجرت پذیر میباشند که نیاز مند بازنگری هستند .

وی خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین استانی و شهرستانی، با بنیاد مسکن جهت خدمات رسانی بهتر به مردم استان خصوصا روستانشینان شدند .
نام:
ایمیل:
* نظر: