به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۴۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
رئیس اتحادیه صنف کیف و کفش یاسوج خاطرنشان کرد: معمولا کفش‌های عرضه شده در بازار استان به خصوص شهرستان بویراحمد از سایر استان‌ها به خصوص تهران وارد می‌شوند.
خبردنا : رئیس اتحادیه صنف کیف و کفش یاسوج، گفت: قیمت کفش در این شهرستان نسبت به استان‌های هم‌جوار بعلت نبود تولید کننده و بالا بودن اجاره بهاء بسیار بالاست.

«فاطمه عزیزی» در گفت و گو با ایسنا با بیان این که تولیدی و تولیدکننده کفش در شهرستان بویراحمد نداریم، افزود: علت این قضیه این است که یاسوج شهری کوچک است و به تولیدکنندگان اهمیت داده نمی‌شود و آن طوری که باید و شاید حمایت نمی‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر متقاضی برای سرمایه گذاری در زمینه تولید کفش وجود داشته باشد چه حمایتی می شود، اظهارکرد: متاسفانه برای راه اندازی تولیدی کفش حمایت لازم صورت نمی‌گیرد و جهت پرداخت وام با متقاضیان در این خصوص همکاری صورت نمی‌گیرد.

رئیس اتحادیه صنف کیف و کفش یاسوج خاطرنشان کرد: معمولا کفش‌های عرضه شده در بازار استان به خصوص شهرستان بویراحمد از سایر استان‌ها به خصوص تهران وارد می‌شوند.

عزیزی در خصوص مهمترین مشکل کفش فروشی‌های شهرستان تصریح کرد: مهمترین مشکل کفش فروشی‌های این شهرستان بالا و سنگین بودن اجاره‌بهاء است که فعالان این صنف مجبور می‌شوند قیمت کفش را جهت جبران اجاره، بالاتر ببرند.

وی ادامه داد: قیمت کفش در شهرستان بویراحمد نسبت به شهرستان‌ها و استان‌های هم‌جوار خیلی بالاست که علت اصلی این مسئله بالا بودن اجاره بهای مغازه‌هاست.

رئیس اتحادیه صنف کیف و کفش یاسوج عنوان کرد: برخی دستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات نیز برای موضوع بالا بودن قیمت کفش در استان و شهرستان بویراحمد پیگیر هستند و دغدغه دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر: